Paard eet zijn hele stal leeg!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-01 20:55

Hoi, Roderick staat sinds 2 weken in een andere stal (iets rustiger)en sindsdien eet hij zijn hele stal leeg, echt alles, er ligt dan alleen nog maar poep in.Eerst at hij ook wel stro, maar niet echt alles! Ik weet echt niet wat ik er aan kan doen, ikheb het al aan zoveel mensen gevraagd, maar zij weten het ook niet. Ik schep nu dus als hij schoon stro heeft gekregen alles door elkaar zodat het niet zo aantrekkelijk is om het stro te eten, maar het helpt niet echt. En ik doe zijn hooi in een hooinet zodat hij zijn hooi niet van de grond eet, maar dan begint hij eerst aan het stro en later pas aan het hooi. Ik doe zoveel mogelijk met hem (rijden, buiten los gooien, wandelen, uitgebreid poetsen), maar ik kan niet de hele dag bij hem zijn. Hij doet het van verveling denk ik, maar heeft iemand misschien hier ervaring mee? Ik maak me er echt zorgen om watn hij krijgt er ook zo'n vette buik van. Ik zat ook te denken aan zo'n equibal feeder. Ik had eerst zo'n bal voor honden gekocht, dat vond hij heel leuk, maar na een nacht was hij al kapot. Ik hoop echt op wat reacties. Alvast Bedankt, Danielle


Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-01 15:27

Hoi Heike,
Iemand anders suggereerde dat spul inderdaad ook al, maar we hebben geinformeerd, maar het schijnt dat het uit de handel genomen is, omdat er te veel paarden koliek van kregen. Ik denk dat hij zich verveeld, maar ik weet niet wat ik daar verder aan kan doen, ik ben er zo vaak mogelijk, en ik denk dat ik die equibal feeder dan maar ga proberen. Honger is het denk ik niet, hij krijgt 3 kilo biks en nog een kilo granenmix en hooi. Het blijft lastig! Groetjes Danielle

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 15:58

Hoi allemaal,
Roderick begint gelukkig minder zijn stal leeg te eten, ik denk dat hij gewoon moest wennen aan zijn andere plaats. Hij heeft een zoutblok in zijn stal en ik heb nu ook zo'n (zelfgemaakte) equibalfeeder die hij hartstikke leuk vind. Hij ziet paarden voor hem, er lopen alleen minder mensen langs. In ieder geval iedereen bedankt voor alle tips! Groetjes Danielle


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, fique, Murloc, nadcha, saltshaker23, Soepkipje en 29 bezoekers