paardje kreupel....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 20:25

Wat balen zeg....!!! Verdrietig
Ik heb er verder (gelukkig) weinig verstand van dus ik kan je niet helpen, maar dit is echt poedersuiker Huilen

Misschien is het iets overbelast of heeft hij zich een beetje verdraaid in een wending Verward
Ik denk dat het wel goed is wat je hebt gedaan en als het woensdag niet beter is zou ik de DA even bellen.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 10:38

Hoefsmid ook laten komen, maar het klinkt niet als een hoefzweer Dan is de kogel en de omgeving daarvan meestal niet dik

Iig succes, ik hoor wel hoe het afloopt.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:17

Ik zou als het dik en warm blijft de veearts ook laten komen Het kan ook in het been zitten en dan weet je tenminste wat
Ik weet niet of je een goede smid hebt, maar ze zien een hoefzweer ook niet allemaal even best (bijvoorbeeld verhaal van Anneke laatst...)

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: xemmafalcon en 70 bezoekers