schimmel-kwaaltje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 15:05

Nee geen last van en ik heb ook een schimmel
Bij mijn schimmel is wel een granoloom ofzoiets weggehaald een ontsteking van het bindweefsel, ze dachten eerst dat het een melanoom (een hele kwaadaardige kankergezwel) was maar gelukkig niet en dit is dus wel een kwaaltje van een schimmel !! en ook bij arabieren en toevallig heb ik ze dus alle 2 in 1 dus ik moet daar altijd op allert zijn!

ik zou toch de DA inschakelen al is het alleen maar om je gerust te stellen kijken kan geen kwaad en is ook niet duur!!

succes ermee!!!

groetjes dunja


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 16:37

Wij hebben het weg laten halen geen problemen alleen rijden we al 6 weken niet, het is wel dicht maar het zadel gaat erover heen dus blijft er altijd een kale plek zitten dus wachten we gewoon tot er haar overheen groeit en dat is al bijna!!

Het is gevaarlijker om het te laten zitten hoor!!

Wij hebben veeartsen en deze operatie waarbij ze dus 45 minuten bezig is geweest met alleen maar hechten heeft me maar EU.160 gekocht dus ik vind het allemaal wel meevallen!!

Ik zou er voor kiezen om het weg te laten halen want als hij gaat jeuken of ind e wei staat en hij gaat bloeden krijg je er of meer of 9inderdaad kanker dan ben je nog verder van huis!!!

succes ermee

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sannens, Talishe en 17 bezoekers