Hals-instabiliteit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 08:02

Ik ken ook geen paarden die hier last van hebben, maar ik vind het wel knap dat je je paard in noodgevallen zelf kan helpen. *LOL*

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...


visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 16:13

Odin schreef:
Ik ben dus alleen maar blij dat ik hem de kans heb gegeven om te herstellen, en niet de misschien gemakkelijkste uitweg heb gekozen om hem maar te laten inslapen of iets dergelijks.


Dit vind ik wel een beetje bot.
IK denk nooit dat het gemakkelijk is om je paard te laten inslapen. Ik denk zelfs dat het voor mij in sommige gevallen moeilijker zou zijn om te kiezen voor het laten inslapen dan voor het behandelen. Hoeveel mensen zijn er niet die te vergeefs zo lang mogelijk hun huisdier in leven proberen te houden (met dure medicatie) terwijl het dier er beter aan zou doen te sterven? Een paard laten inslapen is nooit de gemakkelijkste uitweg, tenzij het gaat over écht harteloze mensen die niet kijken op een paard meer of minder (maar die zouden misschien hun paard nog proberen te verkopen ofzo).

Ik denk dat je mensen die hun paard uit noodzaak hebben laten inslapen, nu wel een stomp in de maag geeft.

Voor de rest ben ik het helemaal met je uitleg eens, hoor *LOL* .

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 18:50

Ja hoor, zeker weten *LOL* .

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Anouk_H, GoogleAdsense, laran, lizzy99, maessie en 30 bezoekers