Oud bier voeren zodat....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:59

Ik denk dat regelmatig schoonmaken beter is voor het schoonhouden van de penis...en af en toe insmeren met babyolie...

Oud bier is goed voor de algehele conditie, maar is niet specifiek voor het geslachtsdeel van de hengst/ruin. Je komt er gewoon niet omheen: je zult er zelf hand aan moeten leggen....*LOL* Ik hoop alleen dat je paard je toestaat om eraan te komen, ze vinden het namelijk niet allemaal even leuk...*LOL*

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 22:36

Soms helpt kroelen aan zijn staartwortel...

Maar ze moeten gewoon leren om hem op commando te laten zakken...

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:36

vamp schreef:
ik ga mijn paard iig geen bier of ander " prut" voeren.


bier is geen prut hoor. Zijn gewoon gegiste graankorrels met water en mout. Natuurlijker kan niet, en ze vinden het over het algemeen heerlijk...

Wat betreft het zaakje laten hangen: op de renbaan moeten paarden soms urine afstaan om te kijken of er doping heeft plaatsgevonden. Het is een beetje lastig om dan een hele tijd bij het paard in de box te staan mikken tot hij moet. Ze conditioneren het paard dan, door iedere keer dat hij gaat plassen, te gaan fluiten. Om een gegeven moment is het dan zo dat je alleen maar hoeft te fluiten en het paard gaat plassen. (gezien op "mensen van de renbaan")

Dus het is even werk, maar het lukt wel. Als jij iedere keer als hij het zaakje laat hangen gaat fluiten, komt het zaakje naar buiten als je staat te fluiten.

Of je doet het zoals Jackie zegt.....gewoon "in de aanval"!

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 23:53

Ik zou de goedkoopste doen....je betaald je anders scheel aan de meest exotische biermerken...*LOL*

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _xManadisx_, ellepel, GrapeshotBot, MarjanB, mriek1990, sannedeedee1, YandexBot en 6 bezoekers