hoefkatrol

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 10:07

Hoi Cassie, goh wat erg zeg, dat je paard hoefkatrol heeft. Ik heb tot 3 jaar geleden altijd op een manegepaard gereden wat dit had. Het was mijn lievelingspaardje, Dustan. Ik noemde hem altijd Dustie. Ik kon heerlijk met hem rijden, maar er waren dagen dat hij erg last had van zijn hoefkatrol. Dan kreupelde hij gewoon en kon je niet verder rijden. Linksom rijden ging altijd goed, maar rechtsom was echt een ramp. Op een gegeven moment wilde ik er gewoon niet meer op rijden. Ik wilde teveel doen, en dat vond ik zielig voor hem. Dus ben ik op een ander paard gaan rijden, van een man. Dus niet van de manege. Dat paard is inmiddels sinds een half jaar van mij.

Ongeveer een half jaar geleden was Dustie opeens "verkocht". Tja, toen wist ik voldoende. Het was zo erg met zijn hoeven, dat hij niet meer kon rijden. Als je rechtsom wilde lichtrijden moest je op het verkeerde been rijden, dan liep hij nog enigszins normaal. Toen hebben ze besloten om hem weg te doen.

Hopelijk wordt je niet te depressief van mijn berichtje, maar ik wilde gewoon even graag over "mijn" dustie vertellen. Ik denk nog vaak aan hem. Dustan is een voorbeeld van hoe het slecht kan aflopen. Als je je paard goed verzorgd, hem niet te zwaar belast en zo, dan kan het nog lang goed gaan hoor. Wie weet hoe goed het nog kan gaan met jou paard. Helaas is het wel zo dat hoefkatrol nooit meer over gaat, en alleen maar erger wordt op den duur. Dus ik wens je hier heel veel sterkte en beterschap mee. Mogen we hopen dat het goed blijft gaan...

R.I.P. allerliefste Tonkie... 1987-2009


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, GrapeshotBot, Mandy73_unes, Samantha89 en 26 bezoekers