wond en plekken op rug en schoft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

wond en plekken op rug en schoft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 18:00

Expensive heeft van de paardenbh dus witte plekken iets na zijn schoft en op zijn schoft zelf is het kaal, daar is dus een lap vel vanaf gegaan. (zie ook dit topic [VMR] Paarden BH; het ene probleem voor het andere... voor meerdere die dat hebben) Dit is nu al een paar maanden geleden maar ik zie niet zo heel veel vooruitgang,wie heeft dit ook gehad en hoelang heeft dit geduurd? Ik ga dr zelf vanuit dat het nog wel een paar maanden duurt, en ook mensen met tips/middeltjes? Ik smeer er nu gewoon betadine of wondspray op die kale wond, en soms een beetje uierzalf.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 19:06

Ja het ligt aan de BH, ik rijd trouwens al heeel lang niet meer dus het komt niet van het zadel omdat die er nooit op ligt!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 19:15

Haha die heeft ie sinds die wond ook al niet meer erop hoor!! En de BH ook niet,meteen eraf gepleurt natuurlijkk.Das zo raar, er komt nix meer op maar t gaat ook niet vooruit.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 21:29

Jet;even lezen!!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 09:01

Oke bedankt! Maar toch nog een vraagje; vorig jaar had ie schuurplekken en daar smeerde ik uierzalf op en toen kwamen de haren wel snel terug Verward

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bliksem38, Change3x, Hanneke1989, Marrit13, meggiemeg, Oelly, Pova, pyrrhus, RenskeFrea, xJolijn en 18 bezoekers