traan ogen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 18:07

Heeft michelle ook... is ontstoken, ik heb van de arts een zalfje gehad meer dan 3 weken geleden, en om eerlijk te zijn heeft het nog steeds niet geholpen helaas.
Ik kreeg wel de tip om d'r ogen in te smeren met een soort thee, maar ik kom evne niet op de naam Tong uitsteken...misschien dat iemand het weet?
Schijnt heel goed te helpen.


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 22:25

Ja dat heeft michelle dus ook, het traant, maar ze heeft ook echt viezigheid in d'r ooghoeken, gewoon prut, ik maak het schoon, maar 2 sec. erna zit het er weer...

Ik ga het eens proberen met die kamille thee(die bedoelde ik idd) !

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:49

Tegen mij hadden ze juist wel kamille thee gezegd, maar misschien helpen er meerdere soorten thee-en, dat weet ik natuurlijk ook niet...

Ach gewoon proberen kan geen kwaad toch!?

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 18:26

Sugarmiss schreef:
Ogen schoonmaken met goed doorgekookt water (wel af laten koelen natuurlijk Haha! )
Verder zo weining mogelijk aan zitten, dat irriteert alleen maar meer.
Als er pus in de ooghoeken zit de DA laten komen, dan krijg je een ontstekingsremmend smeerseltje.
En een zonne/vliegenkap van de Paardendrogist helpt prima tegen irritaties van vliegen, stof en zon, dat geeft de ogen rust en bevordert de genezing.


Helaas heeft dat smeerseltje bij mij niet geholpen, maar ik ga het nog proberen met die kamille thee Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hobbyhorse en 74 bezoekers