eierstokkanker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 21:09

Ooh wat supergoed dat jewel weer de goede kant opgaat! Ik ben echt superblij! Lachen

Echt super dat ze ook weer lekker begint te eten, is ook wel weer een teken dat het beter met haar gaat!!

Jewel sterkte meisje, ga zo door!!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:10

Lieve Irma,

Ik ben echt super blij voor je Haha!
'Op' naar alle fijne momenten die nog komen voor jullie Schijnheilig !!!

ps ben nog niet langs geweest maar dat begreep je al denk ik, ik laat het je uiteraard weten.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 00:39

Hé Irma, wat fijn dat het zo goed met Jewel gaat en dat je zo positief bent Lachen !! Vanaf nu gaat het alleen nog maar berg op Knipoog !
Zannekin, wat goed dat je hier een uitleg hebt gegeven!! Erg interessant, ik had hier nog nooit van gehoord !!

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 00:42

Graag gedaan Knipoog .
Ik vind het ook super dat het goed gaat. Toch al een eerste goed teken dat ze zo snel al wat beter is!

irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-03 16:43

Jewel is WEER aangekomen. Vóór de operatie woog ze 460kg. Afgelopen
woensdag 475 en vandaag 481kg. Het gaat echt de goede kant op.
Volgens haar verzorger, stoppen de studenten haar ook de nodige toe.
Ze heeft een tekort aan alles, maar gelukkig eet ze momenteel ook lekker. Jewel krijgt nog antibiotica en pijnstillers toegestopt. a.s. Maandag gaan ze het een beetje afbouwen.

Ik hoop werkelijk dat ik haar deze week(misschien eind van de week) mee naar huis krijg.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 01:18

Dat zou echt fantastisch zijn!! Ik hoop het echt voor je!

Jola

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 12:34

Wat fijn dat alles goed blijft gaan Lachen ! Nogmaals sterkte voor jullie allemaal !! Hoop dat jullie dit binnenkort allemaal achter je kan laten Lachen !

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 12:49

Wat geweldig om te lezen dat het beter gaat met Jewel.......Hopelijk een snelle terugkeer naar haar vertrouwde stalletje!

irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 20:33

Hoera, Jewel mag naar huis!
A.s. zaterdag gaan we haar ophalen. Het gaat heel goed met haar. Ik ben vandaag voor het eerst met haar naar buiten gegaan. Echt hoor, ik heb mijn paardje weer terug! Briesend, zichzelf opblazend, weide neusgaten van opwinding. Nou ik had echt een flink paard aan mijn hand. Heel anders als voor de operatie. Ze eet haar bak weer lekker leeg. Ziet er goed uit. Schitterend!! En ze had weer oog voor die hengsten daar.
Ze moet nog flink aankomen, maar dat doen we thuis wel. We gaan qua weer weer de goede kant op. Het gras begint weer lekker te groeien. Jewel en haar kudde blijven nog 1 1/2 maand thuis in het land en dan gaan ze weer dag en nacht het grote weiland in.
Ik, nou ja zeg maar wij, zijn als een kind zo blij.

Mist

Berichten: 9492
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:53

gefeliciteerd !!!!!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:55

Hardstikke goed Irma, gefeliciteerd!!!!

Geef Jewel een dikke knuffel van me! Lovers

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 19:05

Fijn Irma dat alles weer goed gaat komen.

irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 22:35

JEWEL IS THUIS.
We moeten nog voorzichtig zijn met haar wond, maar je ziet duidelijk dat ze goed in haar vel zit. Ze wordt brutaler, haar ogen staan zo helder. Ze reageert op alles. Totaal anders als voor haar operatie, toen had ik bijna een half dood paardje. Ze is ook weer aangekomen. Ze weegt nu 494 kg.
Ze eet ook goed. Ongelooflijk, ik ben ze daar in Utrecht, ondanks mijn gemopper in de eerste week van haar verblijf, toch ook erg dankbaar dat ik mijn paard weer terug heb. Ik hoop ook dat de tijd mij en mijn gezin gunstig gezind is, wat Jewel betreft.
Ik ben in ieder geval vreselijk dankbaar voor iedere dag dat ik haar bij mij heb. De natuur moet nu de rest doen. (met onze goede verzorging natuurlijk)

Ik wil nogmaals iedereen bedanken, die met ons meegeleefd hebben. Het heeft mij in ieder geval steun gegeven.
Over een tijdje zal ik jullie weer berichten hoe het met haar gaat.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 23:17

Hardstikke goed dat ze weer thuis is! En we wachten in spanning op de, zeker te weten, positieve berichten!

irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 22:21

Morgen hebben wij Jewel alweer een week thuis.
Ze knapt zo goed op. Haar zwelling die ze had (de operatiewond) begint te slinken. Het haar op haar flanken beginnen ook heel licht te groeien.
Ze eet grandioos. Ze staat momenteel op 4 kg Pavo Melange, wat ze ook op de Faculteit aan haar gaven en onbeperkt hooi. Heel langzaam aan komt er vlees (misschien ook wel vet) op haar lijf.
Ze is zo ontzettend wakker en heeft zo'n behoorlijke energie. Ze staat alweer tussen de andere paarden. De kudde is lekker rustig. Jewel heeft haar plek (2e in de rang) alweer heroverd.

Ik, nee wij, zijn ontzettend blij en dankbaar dat ze nog leeft. Ze is werkelijk een kanjer, met een ijzersterk karakter.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 22:30

Fijn Irma dat het zo goed afgelopen is. Geniet er maar lekker van.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 01:53

Dat is nou echt zalig om te horen! En je zult zien dat het alsmaar beter gaat.