soms onregelmatig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

soms onregelmatig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 00:13

sinds een paar dagen loopt mijn fjordje wat onregelmatig aan haar acher been. ik merk dit alleen soms in stap. en echt maar heel soms.
ga je aandraven... niks meer aan het handje en wil madam nog harder zolas gewoonlijk.
wel is ze erg henstig. donderdag komt de smidt en die zal ook eens kijken.
verder rij ik gewoon rustig in het bos, want beweging is altijd goed lijkt me.. mits het rustig gebeurd. voel ook geen warm been.. voet kortom raadsel.

wie heeft dit eerder meegemaakt.

shaneen
Berichten: 976
Geregistreerd: 15-09-02
Woonplaats: een leuk klein plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 00:31

ja je heb verschillende opties, kan een hoefzweer zijn een verstappin of dat het vauit de totale achterhand is het kan ook zijn dat de ene kant de laatste tijd meer getraind is dan anders waardoor je paard gaat "steppen" ik zou voor de zekerheid alleen op een harde onder grond stappen of in iedergeval een vlakke zodat je het niet kan verergeren als er wel iets mocht zijn, succes ermee

Kendra

Berichten: 8733
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 10:59

Het kan ook met d'r eigerstokken van doen hebben, of misschien gewoon een beetje stijf? Zie je ook wat als ze in de wie loopt, op de volte, op het harde, enz? Allemaal dingen die je zelf kunt uitzoeken!

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 19:26

heb vandaag werkelijk alles geprobeerd en tsja niks meer aan de hand. soory mensen. loos allarm dus.

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 00:33

maasr ik ga voorlopig wel door met rustig rijden want ze zal zeker ergens last van gehad hebben. was trouwens wel grappig.. ik kwam vanavond eff langs en madam was echt aan het scheuren door de wei van baldadigheid met haar vrieninnetje. het duurde echt 15 min. echt dolle 15 min met lente in de kop dus haha. ik had toen wel meteen zo iets van nou zo erg is het dus niet gelukkig.
bedankt voor de reacties want ik maak me dan toch wel meteen zorgen hoor.

groetjes bezorgde fjorden mamma

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 02:22

Niet te snel zorgen maken om zoiets, alleen goed in de gaten houden. Kan zomaar een tikje gehad hebben van weidegenootje wat weinig voorstelt.
Wel even hoeven uitgebreid inspecteren natuurlijk maar na je laatste verhaal zal het allemaal wel meevallen toch ?

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 19:09

ha die bertus. jij bent het toch??
je weet toch nog wel wie ik ben nhe.
maar over die voetjes ja heb ik als eerste gecontroleerd(geen kloppende aderen en ook geen warm voetje) want ik dacht eigenlijk eerst aan ontssteking. maar goed alles valt weer mee.

groetjkes jet