voor dhr offereins

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 19:31

hoi,

ik heb een veulen van 8 maanden. waarschijnlijk een kruising tussen een tinker en een welsh. hij heeft in zijn jonge leventje al heel wat mee gemaakt. we wisten niet dat zijn moeder drachtig was en ze was ontzettend mager toen ze bij ons kwam. toen quinto een maand oud was heeft hij een longontsteking gehad. ikzelf vind dat toen zijn eigenaars nog hem niet goed behandeld hebben. later (4 maanden oud) heeft hij een ontsteking aan zijn luchtzakken gehad. ook weer behandeld, nu wel goed. ook heeft zijn moeder een zware uieronsteking gehad,waardoor hij te weinig melk binnenkreeg. onze dierenarts (dierenartsenpraktijk vaassen) liet doorshemeren dat het niet echt veel zou worden oftewel afmaken. ik naar een andere arts (dierenartsenpraktijk heerde, paul de vries). die vertelde me dat quinto een afgeplatte luchtpijp had en zijn longweefsel was wat aangetast. maar met goed ontwormen, had hij een kans om erover heen te komen. en ik kon later gewoon met hem rijden, niet crossen ofzo maar dat wil ik toch niet. wat vind u ervan?
op dit moment gaat het goed met hem. hij speelt en rent met zijn vriendinnetje door de wei en in stal. is vrolijk en dat dat ook merken dmv bokken en klieren. graag zou ik van u weten wat u ervan denkt?
alvast bedankt.
groetjes renate

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot, Ubermetrics en 110 bezoekers