Iemand ervaring met magneten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boemel

Berichten: 8410
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Iemand ervaring met magneten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-03 13:33

Een kennis van mij heeft verschillende magneten, die ze bij blessures bij haar paarden omdoet. Ze heeft een soort van peesbeschermers met ingenaaide zakjes, waar de magneten in kunnen. De magneten zijn iets groter als een rijksdaalder en vrij plat.

Ik heb er 1x een gebuikt omdat mijn paard een oude draadwond heeft. Ik had het idee, dat het wat droger werd op het gewricht.

Heeft iemand anders ervaring met zulke magneten?

jannahuis

Berichten: 222
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Oosterhesselen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 12:01

Ik heb er geen ervaring, maar als het goed is moet het ook helpen bij paarden met artrose.
Ik wil het graag gaan proberen, maar ze zeggen dat je het niet mag gebruiken met drachtige merrie's en mijn merrie is drachtig, dus ik wacht denk ik nog een maandje of 4 en dan ga ik het zeker proberen

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 14:52

PB anders liberty, die gebruikt ze ook voor een pony!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 19:44

benneton schreef:
PB anders liberty, die gebruikt ze ook voor een pony!!


Wij hebben magneetbandages voor een pony hier op stal. Ze had iets (vraag me even niet wat) aan de achterbenen. Toen we haar de bandages om deden ging ze iedere beter lopen. Dit was in oktober. Sinds vorige week ben ik haar weer aan het stappen onder de man. Ik vind het werken! Want ik had nooit verwacht dat deze pony weer goed werd Lachen