Rhino????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 11:42

Dat heb ik inderdaad ook gehoord van die meneer van de verzekering (afgelopen maandag)



manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:53

Wil/mag niet zeggen? Wat is dat nou? Wij zitten in Aalsmeer en dit weekend is er een wedstrijd, dus als die rhino hier ook rondwaait vind ik dat dus echt tien keer niks... Al die vreemde paarden over het terrein...

Door dit soort onduidelijkheid ontstaat dus bij iedereen zo'n soort paniekreactie.

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 11:32

De wedstrijd is al een tijdje een wel/niet geval... maar volgens mij gaat hij nu toch maar wel door, omdat de geruchten het vnl toch over andere gebieden hebben.

Ik ben ook absoluut niet in paniek en mijn paardje is op het moment echt kerngezond, maar ik ga het natuurlijk ook niet opzoeken.

Ik vindt het gewoon een erg kwalijke zaak dat er zo geheimzinnig over gedaan wordt en dat de dierenartsen kennelijk weinig communiceren.

Als een relatief besmettelijke ziekte rondwaait, die makkelijk gevolgen kan hebben, dan moet dat toch minstens bij de verschillende dierenartsen bekend zijn?

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 12:02

Dan bel ik hem nog maar weer eens op Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: f_pepper, Lijsken, paardje2013, senna21 en 30 bezoekers