Hoefdsmid denkt aan mogelijk rug probleem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
1metjePaard

Berichten: 389
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Alphen (nb)

Hoefdsmid denkt aan mogelijk rug probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-03 15:40

Ondanks het berichtje wat ik gister heb geplaatst [VvdD] Ging weer lekker vandaag Gister is de hoefsmid bij haar geweest (een vriendinvan mij was erbij). Hij heeft het idee dat ze last heeft van haar rug omdat ze wil gaan hangen op het moment dat hij bezig is met haar achterbenen.. Nu ben ik op hem overgestapt omdat ze bij de vorige smid zichzelf gewoon liet vallen of omhoog kwam.. Ik heb het al een keer aan de eigenaar (tevens manegehouder) voorgelegd en hij wuift het weg, is onzin dat paard heeft geen last van haar rug.. maar toch blijft het aan me knagen. Echter er iemand bij halen en er naar laten kijken kan/mag ik niet zonder zijn toestemming

Gisteren heb ik dus gereden en ik zelf als mede mijn medeberijdster hebben juist het idee dat ze spoeler wordt....
Kweet niet meer wat ik moet Verward Er op vertrouwen dat mijn gevoel juist is dat het juist beter gaat of....

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 15:49

Een keer laten kijken naar de rug kan nooit kwaad als je twijfeld. Eigenaar overhalen dus? Het nog eens aankaarten?

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 20:30

ik heb inmiddels geleerd om op mijn gevoel te vertrouwen en tot nu toe klopte het altijd. Zo ook nu vandaag de veearts geweest en bij Gamble zit het ook niet goed in zijn rug. Nu ben ik blij dat ik mocht beslissen ( ben sinds kort de eigenaar en heb hem hiervoor bijgereden) niet dat ik wil suggereren dat de vorige eigenaar dit niet zou hebben gedaan. Voorlopig veel voorwaarts rijden, weinig van voren begrenzen en pijnstillers. Volgende week weet ik meer over het bloedonderzoek en dan beslissen we verder. Ik wil er wel een fysio bij halen.
Veel sterkte, ik weet uit ervaring hoe vervelend het is als je je zorgen maakt maar je kunt weinig. Je zult het los moeten laten en eventueel moeten proberen de eigenaar te overtuigen.
Succes ermee