spat.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

spat.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-02 12:55

hoi

vraagje als je een paard met spat hebt kun je hem dan wel op de achterhand rijden................?


catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 12:50

haai daf ja gaat over wico.... het is inderdaaf=dvergroeit hij heeft het al jaren staat ook op speciaal beslag... word dagelijks gereden loopt niet kreupel maar ik wil gewoon weten of hij weer zover kan komen dat hij de sport weer in zou kunnen... hij heeft zz zwaar gelopen en ik zou m eigenlijk wel in een hoger niveau willen oppakken zodat hij weer wat losser komt..... hij is gewoon te goed.... ik heb hem vrijdag zien lopen en hij danst als het ware en hij vind ht heerlijk om te werken.... vandaar maar zou hij die oefeningen op de achterhand aan kunnen ondanks dat speciale beslag.... dat is eigenlijk de vraag...


catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-02 15:55

daf, ik weet ook wel dat wico nu goed loopt maar het gaaterom wat IK nog met hem wil gaan doen. het blijft ook een deel mijn paardje niet vergeten hoor! ik zit er aan te denken dat ik eens wat lessen met hem ga volgen want sorry hij is zo houterig als een hard eikendeur. en dan met name in zijn stelling buiging. diaan heeft er het geld niet voor en ik wil gewoon eens weten of dat ik er na 4.5 jaar weer wat uit kan halen wat lijkt op dressuur. vwnw gaat ook wel goed maar het gaat niet alleen om het zakken....hij buigt zijn hals maar niet zijn lichaam.en wat betreft het rijden..... hoe meer hoe beter want hij gaat weer vooruit is veel vrolijker e.d. chiao tot dinsdag ps daf t gaat goed hoor meis.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Googlebot, GrapeshotBot, OmgiliBot en 27 bezoekers