:S weet even geen titel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

:S weet even geen titel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 22:00

Sorry ik weet even geen titel voor dit bericht Frusty (pb even als je iets weet)

'M'n verzorgshet loopt nog steeds niet goed, ze lijkt dus hoefbevangen, in stap gaat het nu wel redelijk maar in draf echt niet, eerst gaat ze behoorlijk tegenwerken en dan uiteindelijk in draf, dan loopt ze met haar voorbenen helemaal gestrekt naar voren...........

Als ik haar uit de wei wil halen dan wil ze eerst niet lopen en na een tijd getrek en heel boos worden dan uiteindelijk loopt ze mee.

Volgens de eigenaren is de dierenarts geweest maar die kon niks zien Verward ik weet niet of ik het wel geloof dan of de dierenarts geweest is hoor..............

Wat kan ik nou het beste doen? in stap oefeningen blijven doen, of juist laten rusten? op de weg kan ze bijna niet lopen (hoeven zijn ook veels te lang Lips are sealed ) dus alleen op het gras gaat wel, ik weet het niet meer........ Verdrietig

Zie ook deze topic: [MD] wat kan er aan de hand zijn?

ALvast bedankt!



anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 15:56

oke, als het goed is komt binnekort de hoefsmid, tenminste de eigenaar zou bellen maar kan dus nog even duren......

is het wel goed als ik d'r laat staan want oke ze heeft wel pijn maar ze eet zich helemaal propvol, ze is nu al heel erg dik en word alleen maar dikker, ze krijgt geen eten ze staat op een heel erg groot vol grasveld.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beestenfreak, Ghazella, Kirrietje, Momo94, MyrtheJ, neline11, Rainer, san4nie, Trendiction, vierhoef en 15 bezoekers