Zowel haar spier als huid zelf moest gehecht worden, je kon er zo meerdere vingers insteken

Dit was de wonde:

Na +-2 weken is de wonde plots open gesprongen, gelijk de DA gebeld en die kwam weer met spoed. Ze heeft toen enkele hechtingen moeten weghalen van de huid zelf, want die hadden geen nut meer. Vanaf dan moest ik met Vetramil werken. Omdat Vetramil snel intrekt in de huid moest ik dit 3 keer per dag opsmeren, nadat ik de wonde waste met lauw water. Dit was de wonde 10 dagen geleden toen ik merkte dat de hechtingen gesprongen waren, hechtingen zijn gaan springen in enkele uurtjes tijd gezien ik 2 uur ervoor nog eens gaan ontsmetten ben en er toen helemaal niets was.

6 dagen geleden: in een korte tijd begon de wonde te helen en was er even vrees voor wildvlees

4 dagen geleden: de doorbloeding werd beter en het leek erop dat er (bijna) geen wildvlees ging vormen

daarstraks: het is een grote korst geworden

Ze staat momenteel al 1 maand op stal en helaas zal dit nog enkele weken duren gezien haar spier moet helen. Vanaf vandaag hebben we groen licht gekregen voor op te bouwen met stappen aan de hand, niet draven want dit is nog te belastend. Jammer genoeg staat ze opgefokt van binnen te staan ondanks de grootte vd stal, maar het kan niet anders. In stap stapt ze goed, maar ze heeft toch een pasje draf gedaan (waarbij ik haar gelijk tegenhield!) en daarbij liep ze flink onregelmatig omwille de te grote belasting erop. Wel staat ze nog steeds op hoge dosis AB en ontstekingsremmers.
Wel is ze nog netjes drachtig, de week nadien het we haar laten scannen..héél blij dat het vruchtje toch blijven zitten is ondanks de hoge hoeveelheid verdoving.

We hopen dat ze in de toekomst geen (blijvende) last van zal ondervinden, zodat ze toch mee kan op show.