Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
. Hij kreeg geen lichamelijke prikkels zeg maar, om het even subtiel te noemen
. Maar hij hing wel achterop, verder geen actie of iets. Maar hij sprong wel achterop.
. Hij had het te warm onder zijn deken. Er ligt nu een dunnere deken erop. En ik heb hem het niet meer zien. Ik blijf het inderdaad wel even in de gaten houden, ook zijn gedrag tegenover andere paarden.
Citaat:meestal zijn het wel paarden die het lekker vinden om hun tanden ergens in te zetten
merrieveulen schreef:ik ga hierin mee met arrabel, vaak is het een uiting van sexuele frustratie. mijn ruin kan ook helemaal apatisch worden als hij zachtjes op mijn schouder knabbelt, (geen idee of dat er iets mee te maken heeft maar hij vindt dat heerlijk) en een paard van een kennis van mij beet zichzelf ook uit sexuele frustratie. bij hem is het wel verholpen, maar ik zou niet weten hoe ze dat gedaan hebben.
. Er zijn geen wondjes of kale plekken. En hij gedraagt zich verder normaal tegen andere paarden. Nergens meer opgeklommen etc. Wel is hij flink in de rui.