Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:succes!
Vergeet dit niet....bij het gaatje waar de urine uitkomt zitten ook een soort van talgkliertjes(?)
Ik kwam er toevallig net achter bij mijn paard dat daar gewoon een harde schijf zit.....
Om dat te voelen moet je er ligtjes in knijpen...
Nee...dat vinden ze niet fijn...
Ik even gekeken bij mijn hengst of hij dat ook had,niet dus...die 'kop' was gewoon zacht.
Let daar ook op...
Ik ga vanmiddag aan de schoonmaak,ik heb nog geen idee hoe ik die schijf eruit moet peuteren....hij vond het nu al niet leuk!
japielover schreef:Kan iemand mij in het nederlands vertellen hoe ik de penis dan schoon moet maken?
ik heb 2 hengste en 2 ruinen en heb dit nog nooit gedaan. ja als hij er uit hangt maak ik hem schoonmet een was handje.. maar meer niet..
elmo1 schreef:japielover schreef:Kan iemand mij in het nederlands vertellen hoe ik de penis dan schoon moet maken?
ik heb 2 hengste en 2 ruinen en heb dit nog nooit gedaan. ja als hij er uit hangt maak ik hem schoonmet een was handje.. maar meer niet..
Je moet dat ook helemaal niet doen, vraag je dieren arts de volgende keer dat hij komt of hij wil kijken of het vies is, hij kan je precies vertellen waar je op moet letten, 1 keer per jaar even kijken is voor de meeste paarden voldoende, je wilt ook geen problemen op je hals halen door maar wat aan te modderen,
te vaak schoonmaken kan juist zorgen voor irritaties en ontstekingen.
elmo1 schreef:japielover schreef:Kan iemand mij in het nederlands vertellen hoe ik de penis dan schoon moet maken?
Je moet dat ook helemaal niet doen, vraag je dieren arts de volgende keer dat hij komt of hij wil kijken of het vies is, hij kan je precies vertellen waar je op moet letten, 1 keer per jaar even kijken is voor de meeste paarden voldoende, je wilt ook geen problemen op je hals halen door maar wat aan te modderen,
te vaak schoonmaken kan juist zorgen voor irritaties en ontstekingen.
wat zou ik niet moeten doen?
als ik het met een was hand doe is het gewoon een natte warme was hand en die haal is er voorzichtig langs. niks meer. niet met zeep of iets.