knhs ledenkaart gehad :?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:53

irene schreef:
A. Ik heb niet om zo'n kaart gevraagd

B. Als ze me zo graag financieel voordeel willen geven, verlagen ze de kosten van het verlengen van het ruiterbewijs maar.

Dit soort acties is gewoon een sigaar uit eigen doos en daar werk ik dus niet aan mee.


Wijs gesproken mevrouw Irene.
Maar leuk, nog meer pasjes die je kwijt kunt raken, ik denk dat ik hem ritueel ga verbranden en dan iemand of iets ga vervloeken.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 22:32

ja ik zou ook niet weten wat ik er mee moet, als wedstrijdruiter krijg je hem via de vereniging, ik heb hem ook ergens(als ik hem nu al niet kwijt ben)
vind het wel een beetje onzin hoor!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 01:32

Zeker voor wedstrijdruiters belangrijk! Het is je bewijs van lidmaatschap van de KNHS en je moet hem dus bij je hebben! Dus misschien niet zo verstandig als je hem weggooit!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 01:33

Ik heb hem maar in mijn portemonnee gestopt bij alle andere pasjes *LOL*
Er kan ondertussen bijna geen geld meer in...zelfs in het vak voor papiergeld zitten al pasjes Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 01:53

gomir schreef:
Ik heb hem maar in mijn portemonnee gestopt bij alle andere pasjes *LOL*
Er kan ondertussen bijna geen geld meer in...zelfs in het vak voor papiergeld zitten al pasjes Haha!


ja heb ik ook! maarja ik neem me portemonnee meestal niet mee op wedstrijd! ik denk dat ik hem in me mapje doe waar me papieren inzitten ofzo!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 16:19

Ik heb hem ook gehad maar ik stop hem echt niet in mijn portemonnee, waarschijnlijk gebruik ik hem toch amper. Zul je net zien, heb je ergens korting op en heb ik het pasje niet bij me Boos! !

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 16:23

Ik heb hem inmiddels netjes teruggestuurd met briefje erbij dat ik geen prijs stel op een stukje plastic waar ik niet om gevraagd heb en waar ik verder niets mee doe.
Heb daarin ook de suggestie gegeven dat korting op verlengen ruiterbewijs ook heel aardig gebaar is naar de leden toe.
Ben heel benieuwd of ik er ooit een reactie op zal krijgen Knipoog

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 17:51

fabienne schreef:
Zeker voor wedstrijdruiters belangrijk! Het is je bewijs van lidmaatschap van de KNHS en je moet hem dus bij je hebben! Dus misschien niet zo verstandig als je hem weggooit!


Ook handig ALS je hem dan wel KRIJGT. Aangezien we gewoon op wedstrijd gana.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 18:09

De meeste verenigingen hebben ze nog niet binnen Orionneke *LOL* De administratie van de SRR was sneller op orde denk ik Haha!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 01:28

Ze zijn rond 20 januari naar de verenigingen gestuurd. Misschien zijn ze op het secretariaat van je vereniging nog niet toegekomen aan het uitdelen? Ik kreeg ze voor onze vereniging ruim een week geleden binnen.