wedstrijd op Waarland

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

blieb01

wedstrijd op Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 22:36

De dag begon al lekker vroeg aangezien wij (de volwassen manege ruiters) als eerste moesten starten. Eerst maar lekker poetsen en vlechten.Vervolgens een half uur bezig geweest om de staart uit te pluizen (ondanks horse shine). We waren net klaar en toen was het tijd voor mijn vriendin om los te rijden. Ik zou haar voorlezen en daarna Garant overnemen voor mijn eigen proef. Een aantal mensen waren te laat gekomen en ik moest nu eerder starten dan gepland. Garant liep redelijk vond ik zelf, al had er wat meer tempo in gemogen volgens mij. Na de proef rustig uitgestapt en op naar de kantine. De prijsuitrijking begon al redelijk snel. Of de tijd ging zo snel doordat er opeens wel wat mensen hulp konden gebruiken Haha! . Nicolette was tweede geworden en ik eerste, op ons protocol zijn de eerste 5 cijfers gelijk en hadden we dezelfde opmerkingen/complimenjes . Ik had 169 punten en nicolette door een paar keer te weigeren door te zitten 160 punten. Op naar de volgende wedstrijd, hopelijk word ik dan weer eerste en dan ben ik winterkampioen Pling .

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 23:50

Hopelijk gaat het volgende keer weer zo goed Party!! Manegekampioen worden is altijd leuk *LOL* (heb ik goede ervaring mee Haha! )

Gefeliciteerd, fijn dat jij wel punten gekregen hebt voor je proef...Haha! Bij mij stond er zondag een paar keer de opmerking 'netjes!', maar wel naast een 6 Verward (geef dan een 8 ofzo *LOL* Als het niet goed is krijg je namelijk wel een 4 of een 5 )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:53

Goed zeg!! Ik hoop dat je winterkampioen wordt, dat is altijd leuk Haha!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZL + 1 *\o/*

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:49

goed gedaan!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie