Pieke de dressuurpony :-)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Pieke de dressuurpony :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 10:42

Gisteravond hadden we een onderlinge wedstrijd op de manege. Omdat ik niet met pablo mee kon deon had ik gevraagd of ik een keer op Pieke mocht starten. Dat vond mjin mams goed als ik wel L1 starte en niet B (wat zij wel startte omdat ik normaal m1 start met Pablo) en van de manege mocht ik ook L1. Hij kan nog niet alles uit de L1 maar hij doet wel heel braaf zijn best.

Omdat we niet zoveel starts hebben (10 man) rijden we gewoon om de hoogste punten (18+ en eigen paard is een categorie en 18- met eigen paard is een andere categorie en dan heb je nog een groep van mensen met startkaart).

Eerst mocht mijn moeder en het ging heel netjes. Hij deed alles heel braaf. Het zag er goed bevestigd uit.
En later mocht ik en Pieke was veel trager dan ik van hem gewend ben met het springen (dan is het een kanonskogeltje Haha!) maar hij deed geen rare dingen. Pieke kan wel wijken maar uitstrekken zit er nog niet zo in.

De prijsuitreiking: mams was eerste !!!
Echt super goed. Ze hebben heel veel bereikt in die 3/4 jaar dat ze hem heeft: hij kon niet recht aan galoperen, niet aan de teugel en nog heel wat. Nu loopt hij op zijn eigen beentjes en springt heel correct aan en is een fijn te rijden nageeflijke pony geworden! Ze hadden 170 ptn .
En Pieke was met mij 2e (samen samen met nog 2 anderen) met 169 ptn. Net geklopt dus door mijn eigen moeder

Pieke krijgt onderhand zijn eigen fanclub op de manege Party!! Allemaal meiden vinden hem zo leuk en stoer. Toen mijn moeder naar voren mocht komen begonnnen ze te zingen/roepen: Pieke Pieke Pieke en te stampen enzo.
Hij mag ook al met een meisje mee naar huis om lekker in haar bed te slapen Clown

(maar de volgende keer wil ik weer gewoon op mijn allereigenste Pablo mee doen)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-01-03 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 11:05

Wat leuk Katrien !!

Gefeliciteerd voor je moeder en natuurlijk ook voor jou !

ps; mag ik ook lid worden van Pieke's fanclub ?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 16:23

Zozo, die punten liegen er niet om! Gefeliciteerd!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 19:57

Proficiat met de punten . En nog een vraagje, hebben jullie Pieke in Heythuyzen gekocht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 10:09

Ja, dat is Pieke uit Heythuizen

(en het was maar onderling he, als het officieel was waren het wel 10 puntjes minder geweest voor mij)