hoe heb ik het nou !!!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 23:46

En hier nog een echo *LOL* Ik heb altijd hele leuke dagen op concours hoor Haha! Zelden last van arrogante mensen eigenlijk Verward
Maar als mensen niet lief tegen me zijn onthoud ik dat ook wel eerlijk gezegd Bloos Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten Tong uitsteken Zo ben ik dan ook wel weer... }>
Vooral met springen tussen alle profs heb ik het prima naar mijn zin *LOL* De sfeer is wat mij betreft een stuk beter dan bij de pony's en als je eens een vraag hebt zijn ze bijna allemaal bereid om je even te helpen hoor Haha! Zeker als ze je een beetje leren kennen Lachen

evy schreef:
Ik heb een tijdje geholpen als groom op een springstal. Ik weet dat dat anders is maar die wedstrijden waren zo erg!! Alles was druk druk druk, en omdat die ruiters erg gestresd werden reageerde ze dat vaak af op de paarden. Niet zelden werden er veel paarden geschopt etc.
Er was toen ook een paard losgebroken en ik had hem gevangen en toen kwamen die eigenaren en die zeiden helemaal geen bedankt ofzo. VAnaf dat moment heb ik besloten om geen paarden meer te vangen


Welke stal was dat Verward We zitten in dezelfde regio dus misschien hebben we elkaar weleens gezien *LOL*
Ik merk eigenlijk weinig van gestresste ruiters hoor Verward De meeste zijn zo ervaren die maken zich niet zo druk...Haha! De zenuwpezen zijn vaak juist de 'amateurs' die er tussen zitten(hoor ik ook bij, ben alleen niet zo nerveus aangelegd ).
En je mag mijn paarden wel vangen hoor Haha! Afgelopen zomer is mijn jonge merrie op de keuring zelfs twee keer losgebroken met het inladen...Heb die jongen wel minstens drie keer bedankt denk ik(maar hij kwam ook twee keer met haar aangelopen Lovers ). En elke keer als ik hem en zijn vader(springen alletwee) tegenkom komt het weer ter sprake Haha!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 09:42

ik hoop dat er niet veel vanb die gasten rondlopen die zo onsportief zijn ,angela

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 10:14

Waar ik op wedstrijd ga, valt het meestal allemaal wel mee. Ik kom vaal dezelfde ruiters tegen. Laatst wneste ik iemand succes en die keek niet op of om en zei ook niets terug, maar haar lezer zei nog dank je. Na haar proef zei ze, dat ze zo geconcentreerd was, dat ze pas te laat doorhad dat ik haar succes gewenst had en ik toen de bak al uit was. Dus toen verontschuldigde ze zich er nog voor.
Maar meestal gaat het bij ons ook zo, dat wanneer je bak uit komt, de anderen vragen hoe je gereden hebt, en dat is echt heel leuk.
TIjdens de wat grotere wedstrijden rijdt er idd ook volk rond, dat minder sociaal is aangelegd, nou jammer dan, dan rijd ik hen ook met mijn neus in de wind voorbij en lach in mijn vuistje als ik hogere punten heb gereden dan zij.