Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joto schreef:ja precies maar wat ik dus niet snap dat als je nog geen wedstrijden hebt gereden je nooit een hengst op het begin kan kopen om er mee te gaan startenzoals in de regels staat.. Volgends mij zelfs L2 met winstpunt..
.
just_kiki schreef:oke dankjewel, en daar wordt ook streng mee gecontroleerd? en je moet ook bewijs hebben dat je l2 hebt gerreden?het is l2 + 1 idd.
ja kan er dan geen wedstrijden mee rijden,
alleen met een ruin of merrie. dit is gewoon vanwege de veiligheid, ivm een hengst veel drukker is/ of kan worden met al die merrie's om zich heen!![]()
als jij dus geen l2+1 bent, mag je niet starten.
eventueel je hengst ruinen, of een paard van iemand anders 'lenen'
Moet je dan minimaal 12 of 14 jaar zijn?
maar jha das mijn mening chrispy schreef:vind het wel een beetje krom want het hoeft niet te zijn als dat je L 2 rijd je ook meteen goed met een hengst kunt rijdenmaar jha das mijn mening

griebels schreef:Of als je een arabier (of fries of barok) paard hebt kun je nog altijd AVS wedstrijden starten... Daar tot L2 + rijden en dan via KNHS verder rijden.
)
??
en je kunt natuurlijk niet eerst in de western wedstrijden hoger komen en dan naar de dressuur? just_kiki schreef:nee die valt daar niet onder![]()
griebels ; bedoel je daarmee de barokke wedstrijden??
chrispy schreef:andurance wel jha dacht op khns gelezen te hebben dat je daar eerst ook met een ruin/merrie moest hebben gereden om deel te mogen nemen.

xxjillxx schreef:wat bedoel je met die avs wedstrijden? daar mag je wel gewoon met een hengst starten? en dan gewoon dresuur wedstrijden?