hoe zit het met een kür op muziek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

hoe zit het met een kür op muziek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 17:31

ik heb begrepen dat je vanaf de Z1 kürtjes kan rijden. aangezien ik Z1 startrechtig ben wil ik graag weten hoe dat werkt. schrijf je je in met coupons? tellen bepaalde punten, of doe je het voor het winnen? maak je een eigen kür met eigen muziek (lijkt me wel). zijn er verder nog belangrijke weetjes of eisen? ik hoop dat jullie me iets kunnen vertellen.


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 17:58

ik weet er ook helemaal nix van!behalve dat het me supergaaf lijkt om te doen!
maargoed, eerst maar eens in de M2 blijven rijden en mn wp voor de Z1 gaan halen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:04

Kür rijden is echt geweldig!!! Maar wel een vak apart.
Ik ben er pas in de Z2 mee begonnen, maar heb daar nu spijt van, ik had al in de Z1 veel ervaring op kunnen doen.
De muziek, tja, je kan het zelf maken, maar tegenwoordig kom je daar bijna niet mee weg, er worden zulke professionele küren op muziek gemaakt, dat je er met een zelf gemaakte kür en muziek eigenlijk al niet meer aan te pas komt. Tenzij je er heel erg goed in bent, maar dan nog is het een kluif.
Als je het je enigzins kan veroorloven raad ik je ook aan de muziek te laten maken.
Er zijn er in Nederland een paar, Eyes van bokt, Adsoft en Marvins bijvoorbeeld.
Ik heb een heel duidelijke voorkeur, maar dat moet je zelf beoordelen. Kijk eens rond en bel eens rond, dommer wordt je er nooit van tenslotte.
Ik wens je veel plezier, want het is echt geweldig om te doen!

Navragen is beter dan afvragen.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 00:44

Jasmijn schreef:
Marvins


op bokt ook bekend hoor, dat is Marja

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 01:30

Is binnekort ook een rondje instructie over op het federatiecentrum in Ermelo. Misschien leuk om daar je eens een beetje te orienteren.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 08:11

eerst maar eens gewoon Z klaar zijn. ik vraag het eens aan mijn moeder. bedankt iedereen! klinkt goed!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Apple en 13 bezoekers