Helaas, helaas - 2e start met Lady

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Helaas, helaas - 2e start met Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-03 00:15

Nou, vanmorgen stond ik al om 6.00 naast m'n warme bedje, ik moest om 9.15 al starten in bronneger.
Ze had gelukkig haar vlechtjes best braaf laten zitten en glimmen doet ze toch wel, dus even een borsteltje erover en klaar....omderweg begon het nog iets te sneeuwen, maar het was gelukkig niet echt glad.
Toen we op de manege waren, om 8.15 ofzo, zijn we eerst maar eens in de kantine gaan kijken. Iets te lang blijven zitten alleen, ik had niet door dat er twee uitvallers waren dus toen ging het ineens erg snel.
Ik had er twee dagen niet opgezeten en sowieso heel weinig getraind de laatste weken (vervelende dingen met een hoefzweer enzo), dus dat was al niet erg voordelig.
Uiteindelijk zat ik er een kwartier van te voren op (en moest al om 8.55 starten.....), niet ideaal. Dus, maar even draven en even galopperen. In de galop bleef ze changeren, niet grappig.
Toen de proef in. Gelukkig was ze niet echt bang voor de mooie bloemstukjes die er stonden, wel wat gespannen maar dat mag.
Het liep allemaal wat rommelig; overgangen te vaak te laat, wat dingen die er net niet uitkwamen (halsstrekken was te weinig terwijl dat een erg sterk punt is normaal), wendingen die mislukten....ik had steeds meer zoiets van 'verdomme' (ik keek ook niet echt vrolijk, heb ik gehoord ...)
Maargoed, ik had niet echt meer een winstpunt verwacht, maar ook geen drastisch lage punten. Had ik 145......nouja. Volgende keer beter.
Ik baal wel, en helemaal omdat het een paard van een ander is. Maargoed, niks aan te doen, ik kon er gewoon niet meer van maken.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 10:24

Hmmz ja dan zit het idd allemaal niet mee. Kan me voorstellen dat je ervan baalt. Je moet toch altijd maar weer zorgen dat je alles voor elkaar hebt en dan loopt het zo slecht... Volgende keer beter!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 10:27

Zonde joh! Maar de eigenaren zullen dat vast begrijpen, zo is paardensport. Succes volgende keer *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Linda1989, rocky_1995 en 36 bezoekers