Als eerste moest een enorm gaaf paard startten met een zeer bekende amazone. Toen het paard de ring in kwam ging het fout, het paard kwam in verzet en voelde zich totaal niet op zijn gemak. De amazone heeft de gehele proef stemhulpen gegeven en heeft niet veel oefeningen laten zien. Erg zonde natuurlijk, maar dat kan de beste overkomen niet waar.
Als tweede (en zo reden er nog een heleboel meer) moest een amazone die zichtbaar nog niet zo heel veel ervaring in het ZZ-licht had. Ze stuurde haar paard netjes de baan door, was niet grof en liet alles netjes zien. Natuurlijk zaten in deze proef ook foutjes, maar deze combinatie haalde niet van die gekke streken uit als nummer 1.
Ik heb nummer 2 genomen omdat zij er direct achter aan startte. Er reden nog meer combinaties op deze manier een hele nette en leuke proef.
Toen kwam de uitslag. De als eerst gestartte combinatie had 60%. De als tweede gestartte combinatie had 56%! Van andere combinaties heb ik het niet meer bij kunnen houden omdat ik de startnummers niet verder bijgehouden heb, ik weet wel dat er weinig combinaties boven de 60% hadden. Dat er weinig combinaties boven de 60% halen is prima, strenge jury, maar hoe kan een combinatie die meer niet dan wel alat zien dan wel 60% halen.

Dit soort uitslagen moeten toch niet kunnen, en al helemaal niet meer in de subtop.
Startnummer 2 is trouwens ook een vrij bekende bokker volgens mij. Ze opent veel topics bij HAW. Van deze wedstrijd zal daar vast ook wel een topic komen.

.. Hij opent bij de onderste startlijst.. had niet omhoog gescrolld.
. Nu helemaal duidelijk, qua bekende amazone..