Ik heb me ingeschreven voor onze eerste wedstrijd!

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Destinietje

Ik heb me ingeschreven voor onze eerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-02 10:27

Ik verwacht er maar niet teveel van, maar misty en ik gaan het ook maar eens erop wagen Haha!
IK heb hem nu sinds mei, toen heb ik hem samen met de oude eigenaar zadelmak gemaakt, en met behulp van mijn instructrice verder ingereden. De hele grote vakantie hebben we de knoppen van de stap, draf, en galop erop gemaakt Knipoog en het stuur. Daarna is er helaas van alles tussen gekomen. Misty kreeg drukplekken en nog wat ander blesures, waardoor we tot een week geleden zo goed als niet meer hebben gereden . Sinds een weekje ben ik nu weer aan het trainen, en hij doet het zo super! Een clubgenoot vroeg toen of ik ook mee ging doen aan de clubkampioenschappen (dus onderling ) en eerst durfde ik niet, maar ik ga het er toch maar op wagen. De linkergalop was een ramp , maar die gaat al 10x beter, en hij loopt nu gewoon een nette b-proef.
De wedstrijden (zijn er 2) zijn begin en eind januari, dus mist en ik gaan nog even heel hard trainen, en dan zien we wel, het is in ieder geval wel goed voor zijn wedstrijdervaring Schijnheilig
Ik ben gewoon nu al zenuwachtig Knipoog Tong uitsteken

Groetjes iris!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 11:16

hihi, weer eentje Lachen
Jij hebt zo'n beetje hetzelfde als Ewald en ik, Ewald werd ziek toen ik hem net een weekje had en hij is er toen ook 3 weken tussenuit geweest en toen heb ik er 2 weken over gedaan om weer een beetje normaal met hem te kunnen draven zodat ik niks overhaastte...
Wij hebben afgelopen zaterdag met suc6 onze 1e wedstrijd gereden en in Januarie startenw e ook Haha!

Veel suc6 Knipoog

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 17:59

Jeeej, leuk joh Iris! Het gaat jullie gewoon lukken, Misty is een hartstikke leuke pony waarvan ik zeker weet dat hij het goed gaat doen op wedstrijden, en jij kan vast ook wel aardig sturen als je een groene pony al zoveel hebt geleerd, dus komt helemaal goed Lachen Knipoog.
En de ervaring is altijd super.
Heel veel succes!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 18:11

he wat gaaf!
heel veel succes alvast!
als ik tijd heb kom ik kijken!!

wel foto's maken(laten maken) en filmen he tijdens jullie 1e wedstrijd!

weet zeker dat t goed gaat!
en als t niet zo goed gaat, ja dat maakt dan toch niet uit, is pas de 1e wedstrijd!

echt leuk!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 20:18

Leuk hoor !
Spannend, zo'n eerste echte wedstrijd.
Veel succes, en hou ons wel op de hoogte he ?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 08:32

Wat gaaf Iris!!
Camil en ik gaan 12 Januari starten in Son Haha!
Niet te zenuwachtig zijn hoor. Tong uitsteken
Heeeel veel suc6 jullie gaan t helemaal maken!

Hip & Groen - Voor eigentijdse, bewuste ouders!
http://www.hipengroen.nl

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 14:45

Bedankt voor de leuke reacties!
Ik verwacht er niet teveel van, het enige wat ik maar hoop is dat de rem er nog op zit onder de proef (is wel zo handig) en de linkergalop goed gaat, dan ben ik tevreden. Verder kan mijn vader óf filmen óf fotos maken:P
Het word waarschijnlijk filmen:)
Ik laat nog weten hoe het is afgelopen:)
Het is al over 2 weken:S
Ben al best zenuwachtig, ik kan nu weer niet rijden doordat de bak bevroren is:(

Groetjes iris:)

haike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 19:33

Heel veel succes en we willen een verslag!!!!!!! Waar start je trouwens? Je rijd namelijk bij mij in de kring, toch (kring oirschot?)

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 19:39

Ja dat klopt, maar dit is geen officiele wedstrijd;) Het zijn de clubkampioenschappen, dus een onderlinge wedstrijd. Het is in Best. Verder moet ik natuuuurlijk even weten wanneer nath rijdt, want daar ga ik zekers even kijken:P
Is toch vlakbij:D
Groetjes iris

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie