stoppen of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

stoppen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 22:58

Heey
Ik rij nu ong. een half jaartje wedstrijden met me fjordje en gaat heel goed.Na 5 wedstrijden zit ik nu in de L2,maar ik zit nu steeds vaker na te denken om te stoppen........

Ik merk gewoon dat ik veel liever buitenrittjes maak en een beetje zit aan te keutelen.Maar aan de andere kant,nu doe ik dat ook al en het gaar evengoed heel goed op wedstrijden.

Wat zou ik nu doen,stoppen of lekker doorkachelen en evengoed buitenritjes blijven maken???

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 23:03

lekker doorkachelen en evengoed buitenritjes blijven maken natuurlijk!
als het met wedstrijden zo goed gaat mot je er toch niet in 1 x mee kappen!
enne dan kun je op je fjordje mensen laten zien dat ook fjorden goed kunnen wedstrijd rijden!!!!!!!!!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 23:04

Anders stop je toch een jaartje? Ga je gewoon weer lekker recreatief rijden en af en toe je dressuur bij schaven.
Dan kun je altijd weer beginnen.
Kan voor jullie beiden goed zijn. Even er tussen uit.
Of als je het niet zonde van het geld vindt, doe je af en toe een wedstrijd mee. Dus hou je voor de zekerheid wel een startkaart.
Dan kun je altijd bepalen of je toch verder wil of niet.
Ga op je gevoel af en op je paardjes doen en laten, als 1 van jullie het plezier kwijt is, zal dat overslaan op de ander, dat is zonde en werkt frustrerend.
Doe wat je leuk vind.
Succes.
Wel leuk en super dat L2 loopt al, lekker snel. Maar misschien wel te snel? Een stapje terug kan geen kwaad hoor.

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 23:10

Tigger schreef:
Wel leuk en super dat L2 loopt al, lekker snel. Maar misschien wel te snel? Een stapje terug kan geen kwaad hoor.


Dat weet ik,maar luna kan het al(had M1 gelopen) en als het niet gaat......pech gehad!!!gaan we weer gezellie buiterijden!!

Ik kreeg wel meer kommentaar uit me omgeving dat ik rustig aan moest doen enzow,maar ik weet gewoon waneer ik teveel vraag en ik rij maar 1 wedstrijdje in de maand.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 01:09

Ik wist dus niet dat ze al M1 gelopen had.

Nou dan is het toch perfect.
Doe wat jou goed dunkt.
Jij kent je paard beter dan de rest.
Ik snap ook niet waarom mensen jouw vertellen wat je zou moeten doen, als ze al m1 heeft gelopen? Ik bedoel dat jullie zo goed gaan zal toch aan jullie beide liggen. Dus alleen maar top.
Geniet ervan dat ze het zo goed doet.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 01:13

Als je er geen plezier in hebt zou ik stoppen.
maar als je het leuk vind gewoon doorgaan! kan je toch combineren met buitenritten?

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 02:40

Je zegt dat het goed gaat ... waarom dan stoppen ? Eerst de "waarom"vraag voor jezelf maar eens beantwoorden denk ik zo. Daar zit vast wat achter. Plezier moet er zijn, want anders wordt het zo wie zo niets.

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:00

luna_cockie schreef:
Heey
Ik rij nu ong. een half jaartje wedstrijden met me fjordje en gaat heel goed.Na 5 wedstrijden zit ik nu in de L2,maar ik zit nu steeds vaker na te denken om te stoppen........

Ik merk gewoon dat ik veel liever buitenrittjes maak en een beetje zit aan te keutelen.Maar aan de andere kant,nu doe ik dat ook al en het gaar evengoed heel goed op wedstrijden.

Wat zou ik nu doen,stoppen of lekker doorkachelen en evengoed buitenritjes blijven maken???


Dat heb ik nu ook. Ik rijd met een haflinger.
Ik rijd nu sinds anderhalf jaar wedtsrijden maar me paardje heb dit voor jaar een veulen gehad dus ben er ff een tijfje tussen uit geweest. Maar nu rijd ik nog voornamlijk buitenritten en ik vind het wel best zo.
Aan de ene kant lijkt het me leuk om verder te gaan, kijken hoe ver ik kom enzo, maar ik vind buitenritjes het allerleukst.
Ik ben nu 17 dus mag nog een jaar bij de ponys en dat ga ik ook doen en er is een grote kans dat ik daaarna stop met wedtrsijden Pling

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:36

Wedstrijden rijden EN buitenritjes maken. Als je het nog leuk vind zou ik lekker doorgaan. Je gaat aardig snel, leuk hoor.

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 19:36

ik heb tog besloten om door te gaan!!
ik rij nu ook veel buiten en ze doet het aardig op wedstrijdjes,dus waarom niet he??

bedankt voor jullie reacties!!!!!!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 20:03

asjeblieft Haha!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 20:59

gaaf dat luna al M1 heeft gereden.
ja je kan het ook combineren.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 16:42

Je kan toch ook door blijven gaan met wedstrijden EN gezellig buiten rijden? Zou zeker zonde zijn als je er nu in een keer mee zou stoppen hoor! Of je rijd gewoon wat minder wedstrijden, eentje in de maand ofzo..

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 16:47

Misschien moet je even een stop houden? Mijn vriendin had ook zon dip en toen is ze een tijdje gestopt, en heeft lekker buiten gereden enzo en nu vind ze wedstrijden weer leuk. Lachen

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 20:14

angie niet stoppen hoor
ik vind luna een super fjord en het gaat hartstikke goed !
mischien moet je er ff tussenuit het is toch winter en er zijn niet zoveel wedstrijden.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:53

Gewoon op je gevoel afgaan. Je kan toch ook zeggen: Ik rij elke zondag(bijv.) een buitenrit en ik ga het wedstrijdrijden verminderen naar 1x in de 2 maanden ofzo. Als het nou zo lekker gaat wat zijn dat je redenen om te stoppen?