M1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 14:16

Dinsdag 24 december was het zo ver, mijn tweede proef in de M1. De eerste had ik anderhalve week ervoor zelf verknald door twee keer verkeerd te rijden (soms ben ik nogal blond).

Ik moest als eerste de ring in en zoals altijd had Garfield wederom oog voor alles om hem heen, behalve voor mij. Hij werd weer gespannen en strak in zijn lijf, maar ik blijf er nu kalm onder en ben hem zo te slim af. Hij liep supergoed. Ik had 164 punten en behaalde hiermee de 2e plaats. Ik was (en ben nog steeds) supertrots op mijn paardje. Wij zijn van 't zomer pas echt begonnen met concoursen te bezoeken en wij zitten nu al in de M1.

Zaterdagavond moest ik starten in de finale en toen ging het dus echt niet. Toen ik de ring in kwam en er een verhaaltje over mij en Garfield werd verteld was hij de eerste twee rondes heel relaxt, tot hij het publiek in de gaten kreeg en dus echt helemaal door het lint ging (hij begint dan niet te bokken enz, maar hij wordt superstrak in zijn lichaam, je voelt hem zichzelf opfokken onder je). Hij werd druk, lette totaal niet meer op mij en de proef ging als een flits voorbij. Op de helft van de proef begon hij ook nog met zijn hoofd te schudden, gewoon door de stress (het is dan net of hij last heeft van een vlieg). Ik heb hem de gehele tijd toegesproken in de proef "braaf jongen, is goed, is niets", maar volgens mij heeft hij er niets van meegekregen. Aan het einde van de proef had ik echt zoiets van "zo dat hebben we ook weer gehad".

Karin en Laura waren er ook om mij aan te moedigen. Laura heeft mij voorgelezen en ik was zo druk met Garfield dat ik haar niet eens heb zien staan tijdens het voorlezen.

Ooit op een dag zal Garfield heel relaxt zijn op concours (hoop ik), bij het losrijden is hij dat nu ook dus in de ring komt ook nog wel.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 12:14

Harstikke goed die 2e plaats zeg! En ja tuurlijk gaat het in de ring straks ook beter, maar er zijn altijd dagen dat er spanning ontstaat. Ik heb dat bijvoorbeeld met leuke kerststukjes aan de muur...

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:33

nou netjes hoor! ik rijd ook net M1,3x gestart ofzo! naja bij mij ist nog ene ramp! dus winstpunten liggen niet voor het oprapen

succes verder!

love_rosa

Berichten: 25
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:16

goed dat je 2e bent geworden en ook vet knap dat je al in M1zit
nou veder nog succes
doeiiiii

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 23:27

echt goed dat je 2e bent geworden!! gefeliciteerd!
en je paard wordt vast nog wel eens helemaal relaxed op wedstrijd, ik vind het echt super knap van jullie dat je nu al in de M1 zit als je pas sinds de zomer wedstrijden rijdt. *LOL*

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 10:14

Ik ben ook heel trots op mijn paardje! Ik hoop dat het zo door blijft gaan.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 17:53

Gefeliciteerd! En de winstpunten liggen in de M niet voor het oprapen!