Geen winstpunten maar wel gelachen

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lisette

Geen winstpunten maar wel gelachen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 22:42

Vandaag mijn eerste wedstrijd sinds een half jaar weer gehad. Laatste keer was niet denderend Barb was toen niet echt stuurbaar meer en reageerde niet meer op zit been of teugelhulpen, allemaal door mijn gezenuw. Ik had een weddenschap dus moest dit keer koste wat kost meedoen. Ik was gelukkig niet zo zenuwachtig en aangezien we bijna iedereen van de B persoonlijk kenden was het errug gezellig.

Mijn eerste proef. Barb moest even schrikken en proberen er vandoor te racen maar ik had hem zo weer terug. Toen zag hij nog een kaboutertje in de plantenbak maar die heb ik snel weggegejaagd en toen was alles goed. Hij was toch nogal heftig en om hem een beetje in toom te houden ben ik wat onder zijn tempo gaan rijden. Uiteraard met commentaar op mijn protocol te weinig impuls. Toen kwam de linkergalop mmmm volgens mij was ik het juiste knopje ergens verloren want meneer sprong verkeerd aan dus een keer in draf en toen weer verkeerd. Toen terug in draf gegaan en ik dacht dikke neus dan maar niet. Voorderest was ik redelijk tevreden ik zou hiervoor wel een dikke nul hebben maar toch maar 2 drieeen.

De volgende proef ging zeker wat fijner maar nog geen wp waard. Bij de linkergalop nam ik geen risico en ja hoor meneer 'sprong' goed aan. Met 4 benen tegelijkertijd. Wat was hij pissig dus ik lag helemaal in een deuk. Barb is nogal snel beledigd en dan kan hij zo reageren wat ik dus erg grappig vind. En elke keer dat we in de hoek kwamen waar hij aan moest springen begon hij te sputteren en te dribbelen. Met als resultaat dat hij onzuiver was in de stap..... mmm zal ik hem dan toch wat beter moet wassen??? Haha!

Al met al was ik tevreden en had ik resp. 141 en 151 punten. Maar het meest trots was ik op mijn 2 zevens op beide proeven voor houding en zit. De winstpunten komen hopenlijk de volgende keer wel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie