Wie heeft er al eens een 0 gehad???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 13:42

ik heb afgelopen zondag verschillende dingen(bijna de hele proef...)niet getoond!

moest op de hoeslag een paar keer travers en schouderbinnenwaarts rijden en wat overgangen, maar ik kwam niet dichter bij die hoefslag dan de middellijn....dus had 2x een1 en verder 3-en en 4-en

en toen kwamen de galop onderdelen(dan heb ik hem wel altijd goed erbij en loopt ie overal langs) toen kreeg ik allemaal 7s en 8en

dus kwam op n totaal van 132....*schaam*schaam*

maar een 0 was zeker wel terecht geweest maar stond niet op mn protocol!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 17:09

IK heb ook een keer een 0 gehad. Toen ik achterwaards in wilde zetten mijn paard zijn tong over het bit gooide en achteruit half steigerend dde bak uit vloog. Haha! ik heb vanaf mijn paard zijn tong terug gedaan opnieuw achterwaards en vrolijk verder gereden. had uiteindelijk nog 164 punten.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 19:13

Mijn eerste wedstrijd had ik er echt een moeten hebben, mijn pony deed gestoort en moet van galop naar draf, maar die overgang maakte ik pas een half rondje later, dus niet getoont, misschien een drie omdat ik het probeerde en lief lachte Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 20:29

Ik reed vroeger een paard dat internationaal zou gaan springen, maar door eenongeluk in de veewagen ging dat niet meer. Jaar aan plafond gehangen in catrollen en na revalidatie ging hij weer de springsport in maar hij kon niet meer het nationale niveau volhouden. Ik ging dat paard rijden (als eerste paard na mijn pony( was 16 ofzo) Voor mij een super leerpaard. Alle knoppen zaten erop. Een echte springer met een super wedstrijd mentaliteit. Nu komt het ;;;;;; Ik ging wel eens een dressuurproef rijden. In de B (paard changeerde op gemak om de pas, appuyementen, draaide hij zn hand niet voor om enz) Ik vlechten de avond ervoor. Kom sóchtends op stal, paard bibberen. Ik zn eigenaar bellen die hard begint te lachen omdat ik dacht dat hij ziek was. Nee hoor meissie zegt ze "hij heeft wedstrijd zenuwen"(had het paard van veulen af aan) Ook goed dus ik losrijden, paard helemaal super lopen. Kom de ring in. Paard kijkt om zich heen en snapt het niet..... Wend af bij A groet de jurie en wil aandraven.... Ga ik een keurig handgalopje weg en ik heb m'n hele proef in galop afgelegd. Genoeg 000000len dus alleen voor de galop had ik goeie punten........ ERRUG HE

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:34

lielle schreef:
Gomir, een 0 voor overhaast stappen vind ik schandalig, uiteindelijk ben je wel afgewend dus heb je iig iets getoond.


En het ergste is nog dat het niet eens overhaast was! Er stond ook als commentaar bij dat het paard te ruim stapte...Hij was gewoon lekker ontspannen en mooi op lengte in de hals en dan stapt hij met zijn achterbenen gewoon over. Kan er niets aan doen Haha! Hij is nog niet zover dat ik hem heel mooi tactmatig kan verzamelen in de stap...Lijkt me ook nog niet nodig in de B Verward *LOL* Normaal heb ik altijd goede punten voor de stap, maar deze man dacht er anders over...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:42

tactmatig wel, verzamelen niet. Als hij nu bv 4 hoeven overstapt, dan is dat idd wel veel, maar een nul is belachelijk.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 14:05

Het is niet extreem, maar hij stapt wel over(denk een ruime hoef).
Ik kan hem wel kleiner laten stappen, maar dan raak ik gewoon wat tact kwijt en ik heb er verder nog nooit problemen meegehad dus dat komt niet eens in me op in de proef...*LOL*
Ik heb erover gedacht om een klacht in te dienen, maar heb de proef niet op video staan dus wat schiet ik ermee op...Behalve dat ik waarschijnlijk een jurylid die ik nog weleens tegen kan komen tegen me in het harnas jaag Verward Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:56

Huh....niet echt een nul, maar het komt op hetzelfde neer: een 2 - 2!!!! Haha!
In de M2, Marillion zag opeens bij het binnenkomen een zwart paard achter de deur van de juryauto staan en wilde accuut niet meer halthouden op X, maar begon een beetje te rennen. Verschutting natuurlijk! Bloos Hij had gelukkig nog wel een stuur, dus ik kon een volte draaien en weer naar X...waar hij vrolijk voorbij denderde... Bloos
Ik kreeg hem met moeite in stap, draaide nog een volte en kon toen eindelijk halthouden op X en groeten. Gevolg: een 2 -2; in DRAF binnenkomen...hahahahaha Haha!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 22:59

..
Laatst bijgewerkt door PhiaBink op 28-11-02 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:03

Nee nog nooit wel een paar keer een 3 en 1 keer een 2.die 2 was voor de keerwending die echt zo fout liep haha

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 18:19

Mijn laagste is geloof ik een 4, maar dat is al heel lang geleden. Weet niet eens meer waarvoor...

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lovefi en 7 bezoekers