Ik mag Z starten!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Ik mag Z starten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 22:23

hooi,
Ik had vandaag met Goldie een wedstrijd met Goldie bij Blokker in het M.
Ik hoefde nog maar 2 puntjes, want dan mocht ik Z gaan starten Haha!
En ik dus best wel zenuwachtig maar wel foutloos Tong uitsteken Ik was echt heel blij Pling In het tweedeparcours ging het niet zo goed goldie was erg warm door die dikke harige vacht! 2 balken had ik + bijna drie keer onderuit gegaan, ze kreeg zowat geen been meer voor het andere, maar ze ging toch voor mij verder (lief). Ben dus best wel trots op mijn paardje!

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:51

Wauw, wat een uitgebreid verslag Haha! Maar ik ben wel heel trots op mijn kleine zusje Haha!
Ze reed echt suipernetjes en het tweede parcours(snelheid-wendbaarheid) zag er ook best wel goed uit. Ze liet alleen twee keer een beentje hangen, maar sprong verder super. Ik heb ze nog nooit zo netjes door het parcours zien gaan Haha!

En volgende week ga ik Goldie weer scheren(na onze bokt-strandrit) dus dan zijn die vachtproblemen weer voorbij. Ze ging zowat nog hijgend van het eerste parcours het tweede in, maar heeft super haar best gedaan Party!!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:36

he super joh! iedereen had netjes gereden lijkt wel!
wenda deed ook mee voor het eerst met haar jonge pony! zat ook in de prijzen en had 4 wp!
jessica die voor het eerst M ging zat ook in de prijzen...
stond het parcours niet zo moeilijk ofzo? jammer dat ik zelf niet mee hebt gedaan, maar ik wilde ff rust en anders kon ik toch niet meedoen want ik ben vreselijk ziek!
wel leuk dat je nu Z mag starten, ik moet er nog 1 en dan mag ik Z
xxx

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 10:11

gefeliciteer Eliza !

ik heb er nu nog maar 5

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 10:11

Het was best wel een pittig parcours, maar er werd gewoon goed gesprongen *LOL* Na dr driesprong moesten ze meteen in een gebroken lijntje naar een stijltje richting schot zonder grondlijn. Daar had ik wel problemen verwacht, maar die pony's hupten er allemaal met een noodgang overheen(in het Z en ZZ ging hij trouwens wel twee keer om *LOL* )

Jesica had goed gereden en Twinkle ging ook wel aardig Haha! Ze had het eerste parcours een balkje en het tweede dacht ik een blak en een stop en een beetje tijd, maar wel supergoed gereden Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 14:13

hoe stond de 3 sprong?
in meppel had ik hem oxer-steil-steil, das lastig als je nog nooit zoiets hebt gesprongen! sta je ff raar te kijken, vooral omdat bij mij die afstanden nooit kloppen
je ziet het trouwens vaker dat ze de grondbalken weg laten! net of het een nieuwe Mode is ofzo haha
in meppel had zowat nix een grondbalk! gelukkig reageert Toby er niet op!

naja vind het wel heel leuk dat je zo goed hebt gereden...tegen wie moest je allemaal in de D/E??? ben wel benieuwd...dionne? en linda?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 21:55

er waren maar weinig M-ers *LOL* Muriël(twinkie hier), Elisa, Jessica en Justin en in de E die jongen met die vos(boy geloof ik) en een meisje met een zwarte E(reed ook in het Z geloof ik), zou niet weten hoe ze heet Haha!

De driesprong stond steil-oxer-steil, redelijk standaard dus Lachen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 23:25

oh das ook niet veel! dionne en linda geneens.....ja die boy geval! die was de vorige x ook!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 10:35

Boy had niet zo goed zo goed gesprongen ging vrijwillig het parcours beeindigen!
Maar Ik ga bij R.A.P. dus voor het eerst Z starten heb ik bestw el zin in Kwijl

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 12:55

wanneer?
zo nu al?! voel je je wel lekker? haha
kijk je wel uit!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 12:59

jammergenoeg zit ik dan in de zon te braden !

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 14:19

Nou ja zeg, kunnen je ouders je niet thuis laten Verward *LOL*

In overleg met Miran en Hans besloten dat Z wel moet lukken, dus we gaan maar gewoon. We hebben in het L zolang door gereden dat die pony er nu gewoon echt klaar voor is *LOL* En dan is ze ook weer geschoren en kan dus weer fatsoenlijk twee parcourtjes springen Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 17:45

ik hoop dat het goed gaat! als ze de D en E bij elkaar doen dan moet ze van de zomer maar ZZ gaan en dan ga ik Z haha

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 16:18

is wel de bedoeling uiteindelijk! In het ZZ!

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers