Niet verwacht maar toch prijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Niet verwacht maar toch prijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 23:18

Vandaag was de eerst wedstrijd voor het winterkampioenschap op de manege. Ik had me ingeschreven op een paard waar ik erg weinig op had gereden (manegepaard). Ik moest als laatste van de manege ruiters en ik was helaas niet de enige op Vip Verdrietig . Ik had best moeite om deze al wat oudere heer op tempo te rijden en verwachte er niet veel van. Nadat ik na een half uur langer wachten dan toch de ring in mocht ging het naar mijn idee redelijk maar er miste nog wat tempo. Een middendraf die er maar net aan uitkwam enz.
Na de proef snel uitstappen en afzadelen, Vip was best nat en dus ff droogwrijven. Terwijl ik de spullen wegbracht werd me verteld om op te schieten ivm prijsuitrijking. Ik snel naar de kantine en hoorde daar de uitslagen. Warempel ik was eerste geworden! Ik had 169 punten en zelf nog een 8 voor de middendraf!
Ik ben hier dus echt blij mee *LOL* . Ook al was het maar een B 7 proef (iedere manege ruiter reed dezelfde proef) . Dus nu op voor de volgende wedstrijd


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 09:14

heey,niet gek toch??Gezellige dag gehad??

keep calm, I'm engaged!!! <3

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 09:57

Het was errug gezellie, soms best hecties. Moest onverwachts voor meer mensen voorlezen dan ik had verwacht. Daaardoor had ik ook minder tijd om zenuwachtig te woorden. Ik voel me keel nu best wel door dat geschreeuw. Nu moet ik natuurlijk de volgende keer weer mee doen, ik sta nu hoog voor het winterkampioenschap.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 13:28

gefeliciteerd!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Lola25, Marion_, pluklief en 9 bezoekers