2e!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
A&N
Berichten: 165
Geregistreerd: 21-10-01

2e!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-02 08:57

Hallo
Ik had gister mijn 1e wedstrijd voor een bokaal en ook meteen mijn 1e wedstrijd met Le Theo, ik was echt heel erg zenuw8ig.
We gingen opzadelen enzo en ik ging in rijden hij liep lekker voorwaarts en hij liep ook wel ontspannen Haha! *LOL*

We hadden maar 10 minuten om in te rijden dus ik zette hem maar meteen aan het werk.
Lekker draven galopje. toen was het tijd ik was als 3e van een groepje van 3 (het ging steeds per groepje van drie omdat het niet zo groot was) ik was zenuw8ig niet normaal ik was aan de beurt.... Ik kwam de bak in en meteen BAM been tegen het schot Lips are sealed dat was minder dus ik draaf aan en laat hem lekker lopen.
De juri was klaar en ik mocht beginnen A X binnenkomen in arbeidsdraf.... ik wende een beetje laat af maar kwam toch nog goed op de A-C lijn Schijnheilig ik moest opeens heel erg lachen (van de zenuwen denk ik Verward ) dus ik had een grote glimlach. maar oke na het proefje weer de bak uit iedereen zei dat het heel netjes was enzo terwijl ik niet het gevoel had dat het netjes ging hij liep wel oke maar voor mijn gevoel was het een beetje slordig maar niemand was het met me eens.

De prijs uitrijking en ik dacht echt dat ze mij wel als 1e opzouden noemen (ze riepen eerst degene met de minste punten en dan hoger en hoger) en ik dacht nou ze hebben me er vast uitgehaald, toen zei hij willen de volgende mensen even naar voren komen ik zat er du bij . ik was blij ook al zou ik 4e worden, 4e nee ik niet 3e nee ik niet toen stond ik nog met een meisje die ik ook heb zien rijden met een heel mooi paard! ik wist al zeker dat ze 1e zou worden en ja ik was 2e met 174 punten!! oh wat was ik blij zech!! hele leuke beker gekregen en een rood lintje. Dankzij mijn topper LE THEO Lovers

-xxx- Naomi

If U think U know something, U DON'T!!!! DAMN...


Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 09:55

Gefeliciteerd zeg!! heel gaaf zoiets, dan loop je echt even een paar dagen op een rose wolkje!

Ein Pferd auszubilden bedeutet nicht nur,dass man es zum Gehorsam erzieht,wie viele es meinen. Genauso wichtig ist es,dass das Pferd mit Freude macht,was man von ihm verlangt. (Nuno Oliveira)

www.landschapsstal.nl www.caballos-andaluces.com

A&N
Berichten: 165
Geregistreerd: 21-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-02 10:01

ja echt wel ik ben ook nog steeds heel erg blij en dankzij mijn topper!!
Laatst bijgewerkt door A&N op 12-11-02 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

If U think U know something, U DON'T!!!! DAMN...

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 13:00

Leuk! Gefeliciteerd Party!!
Hoge punten hebben ze gegeven zeg, veel succes met Le Theo!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, kreekie en 11 bezoekers