Een sportief weekend: dressuur en springen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Een sportief weekend: dressuur en springen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 14:51

Het afgelopen weekend was er op zaterdag een onderlinge dressuurwedstrijd. Ik deed mee (met pjelk natuurlijk( in de L1. We hadden goed geoefend en het leuke was ddat Pjelk twee weken voor het proefje er eindelijk helemaal lekker rond door kwam in de galop. Dit was dan ook mijn eerste proefje wat ik(grotendeels) aan de teugel reed. Het ging dan ook best netjes (vond ik zelf). Ik had al bedacht wie er allemaal achter mij zouden eindigen maar hoogmoed komt voor de val en de jury was minder tevreden over mijn proef. Ik had slechts 151 punten Kusje .
Zondag was er een oefenparcours inde manege en Pjelk en ik deden dus ook mee. Pjelk was heerlijk voorwaarts tusen de hindernissen (normaal moet ik hem altijd erg opjutten) en weigerde niks terwijl hij anders sommige toch erg eng vind en weigert. Een keer ging hij echt even te heel. Toen racede hij er op de lange zijde vandoor. Van de instructeur moest ik doorspringen maar dat leek me met zo`n vaart niet ze handig. Gelukkig kon ik hem na een rondje terug nemen en hebben we nog een rondje foutloos gedaan. Ik hoop nu dat er meer oefenparcoursen gaan komen!