Kreeg ik 3 weken geleden mijn startkaart en toen zag ik al dat er een aantal dingen niet klopten (mijn geb. datum en naam moeder, geen chipnr) en de factuur was ook niet geheel correct (alles op pony abb ipv paard).
Dezelfde dag nog een mail gestuurd, niks gehoord.
Weekje later gebeld, antwoord app ingesproken, niet teruggebeld.
Vorige week fax gestuurd, nog geen antwoord.
En starten met deze startkaart en coupons vond ik teveel risico, kan ik straks opgedirkt weer naar huis als ik op een wedstrijd ben. B)
Dus gister nog maar eens gebeld, en waarempel iemand aan de telefoon.
Hele verhaal uitgelegd: moet ik ALLES terugsturen en kon nog wel een tijd duren voor ik weer nieuwe kreeg want het systeem lag eruit (jaja al 3 weken zeker ?????).
Uitgelegd dat ik nu na 3 weken wel eens wilde starten, maar dat kon volgens haar gewoon zonder startkaart en coupons
Heb dus maar van alles kopietjes gemaakt en stuur de hele handel vandaag terug in de hoop dat ik het volgende week weer terug heb. Maar dan goed.
Maar dat is ijdele hoop denk ik.
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? En iemand enig idee of ik nu wel kan staten? Heb geen coupon of niks meer.
Viv
De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!! B+12/ L1+3