voor de mensen die wouden weten hoe ik had gereden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

wat vinden jullie ervan heb ik toch nog goed gereden??

Poll eindigt op

1 jah heel goed
2 (18%)
2 heel slecht
2 (18%)
3 matig
1 (9%)
4 redelijk nogwel goed gedaan
Geen stemmen
5 geen mening
6 (54%)

Totaal aantal stemmen: 11


ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

voor de mensen die wouden weten hoe ik had gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-02 18:26

nou op het paard waar ik op moest (pagatti) moest mijn zus ook..
2 uur later moest ik rijden dus ik lekker losrijden kom ik de ring binnen blijkt het inenns dat ie kreupel is.. Verdrietig
ik vond ook al dat ie niet lekker liep maar ik dacht ja niemand zegt er wat van dus het zal wel aan mijn liggen dus nog een rondje draven met losse teugels en jahoor ik kon stoppen..
gelukkig kon ik mijn proefje nog op sunny rijden..
mar die pony is oud en heel lief dus als manege pony had die ook al vaak gelopen en had dus niet zoveel zin meer en ze is veel kleiner dan pagatti en rijdt veel minder lekker...
ik dacht jah ik had beter niet meer kunnen gaan rijden maar okey..
ik vond dat het helemaal niet goed ging..
toen de prijsuitrijking was dacht ik nu word imk asl eerste op genoemd.
maar ik was 5e !!
ik had 164 punten en dus een winstpunt!
gelukkig ging die winstpunt gewoon door bnaar pagatti..
ze had een acht voor het halthouden en enkele seconden stilstaan had ze een acht!
jah dat kan ook niet anders eej?
en de laatste keer halthouden en groeten had ze ook een acht..!!
toch wel goed vind ik zelf ondanks alle omtandig heden..

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 21:25

Het is leuk om goede punten te halen, maar als je paardje kreupel is zou ik dat niet leuk vinden.

Maar was het bij een officiele wedstrijd?
Dan vind ik het eigenlijk niet kunnen. Ik kan niet beoordelen of je goed hebt gereden.

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 22:48

voelde je echt niet dat ie kreupel was? dat rijd toch echt voor geen meter dan..maar ik kan niet weten of je goed gereden heb idd...

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-02 20:07

Mano schreef:
voelde je echt niet dat ie kreupel was? dat rijd toch echt voor geen meter dan..maar ik kan niet weten of je goed gereden heb idd...


jawel maar omdat niemand er wat van zij en zijden dat ie goed liep terwijl ik hem helemaal nietlekker vond lopen

katjatencate

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 17:27

Er is wel een verschil tussen niet lekker lopen en kreupel zijn......lijkt me dat je dat wel merkt...... Verward
Of je goed hebt gereden kan je zo idd niet echt zeggen. Dat je een winstpunt hebt zegt natuurlijk niet alles....soms heb je heel goed gereden en krijg je de punten niet andere keer ging het niet zo en krijg je eigenlijk weer te veel punten....

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 19:10

katjatencate schreef:
Er is wel een verschil tussen niet lekker lopen en kreupel zijn......lijkt me dat je dat wel merkt...... Verward
Of je goed hebt gereden kan je zo idd niet echt zeggen. Dat je een winstpunt hebt zegt natuurlijk niet alles....soms heb je heel goed gereden en krijg je de punten niet andere keer ging het niet zo en krijg je eigenlijk weer te veel punten....



jah ik dacht wel dat ie kreupel was maar ik zij dat ook van ja hij loopt echt niet goed maar ze zijden allemaal dat ie goed liep Verward Verward
dus ik dacht het zal wel aan mij liggen dus ........
maar okey