zondag buitengereden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

zondag buitengereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 22:39

Zondag hebben wij buiten wedstrijd gehad! Bijna alle kruingen hadden de buitenwedstrijden geannuleerd en verzet maar kring oirschot laat ons natuurlijk weer buiten rijden. In Best was zelfs het dak van de manege gewaaid, die gaan vrijdag door met wedstrijd!!!!

Ik was nog 3de met 157 punten. Was heeeeeeeeeeeeeeeeeeel bang en was bijna gestopt tijdens mijn proef, zo bang was ik. Dat kwam omdat ik tijdens het linjksomkeerd in de proef omviel omdat het zo glad was. Normaal gesproken ben ik niet zo bang uitgevallen met rijden maar omdat ik pas geleden 4 weken met krukken heb gelopen wegens val van haike was ik behoorlijk geschrokken. Gelukkig had ik een aardige jury die het begreep en mocht ik verder rijden toen ik weer durfde. Tijdens mijn proef kwam de jury nog uit de auto omdat hij dacht dat ik verkeerd reed, had hijzelf het verkeerde proefje!! Maar jah, weer een wp!

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 22:49

Ja echt belachelijk he!!!! Ik ben zondagochtend nog in best geweest, toen maakte ik dus de opmerking van....hier heeft nog nooit een plaat losgezeten in son is ooit het dak eraf gewaaid.....nou wat gebeurd er....
Nog goed van je. Moest je bij de venneruiters rijden ofzo?? ik vond het belachelijk volgens mij kan dat niet meer eens in oktober een binnenwedstrijd buiten organiseren.......wie is er nou hier gek??

By the way gave pony heb je!!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-02 20:46

Nee, ik moest in Riel, bij de venneruiters was alleen de d-b en de e-b. Ik rijd d-m1.
Thanx, ik vind haike ook mooi (hoge dunk maar jah, het is wel zo!)

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 23:16

sorry hoor, maar wat een achtelijke jury en nog dommere ruiters Boos! wie gaat zijn paard riskeren in zult weer? voor een winstpuntje?...... Verward ik ben zelf best fanatiek, maar zou NOOIT met zult weer met mijn paard op pad zijn gegaan de organiserende vereniging of de juryleden hadden de boel plat moeten leggen met de storm.........!

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 23:32

Maar ja die zondag in best moesten die hebben geluk die rijden vrijdag in oirschot.

BTW mocht je ooit een veulentje fokken, ik bied me aan als koper Haha!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 16:25

orionneke schreef:
BTW mocht je ooit een veulentje fokken, ik bied me aan als koper Haha!


Hahaha, als het ervan komt zal ik het laten horen!! Is een kans maar dit jaar nog niet!