Eerste prijs direct de 1e prijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Eerste prijs direct de 1e prijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-02 15:11

Afgelopen weekend had ik een wedstrijd. L2 dressuur met mijn paardje. Het ging eigenlijkhelemaal niet zo goed die dag... Het inrijterrein was hele zware bagger. Niet echt fijn dus.
Met de prijsuitreiking bleek dat ik nog 173 winstpunten had!! *LOL* En het ging eigenlijk best slecht Haha! Ineens 2 winstpunten en de 1e prijs. Terwijl ik in de L2 verder helemaal nog geen winstpunten of prijs had gehaald.

Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 15:16

Zozo 173 WINSTpunten in een wedstrijd *LOL* Knipoog
Nee hartstikke goed joh! Twee winstpunten terwijl je er zelf niet eens een goed gevoel over had. Kan je nagaan hoeveel punten je haalt als je het gevoel hebt dat het super ging!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 16:29

Dat had ik laatst ook. Het liep naar mijn idee niet fijn, eigenaar en tevens instructeur van het paard keek en dacht niet meer dan 150 punten, zus en moeder vonden het ook niet winstpuntwaardig. En ja hoor, 5e met 163 in de l2. Ik snaap er nog steeds nietsvan

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 19:08

ja ik kende een meisje die met een jonge pony net 3e wedstrijd B reed ofzo. heel mooi beest,lichtelijk overbouwd nog,maar kon super lopen. zaten best wat foutjes in de proef, verkeerde gallop, enz
ze was niet tevreden,maarja wat kan je nou verwachten van zo'n jong ding!! maar ze was wel 1e met maar liefst......niet schrikken..... 183pnt
ik vond het gewoon overdreven,dat kan je niet halen met zo'n beest! er zaten duidelijke fouten in, stel je voor dat ze perfect had gereden.....

maar wel super hoor 173,dat is nog eens lekker!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 21:59

Goed gereden hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik ook ooit gehad met wedstrijd, nou ja ooit; augustus dit jaar. Ik reed een zwaar klote proef, waren veel mensen het met mij eens, werd ik eerste met 158 punten (niet zoveel maar veeeeeeeel meer als ik verdient had!) Had al eerder bij die jury gereden,andere klasse, toen een superproeg waar ik geen punten voor kreeg.
Had natuurlijk niet een tevreden gevoel maar omdat mijn ring gesponserd werd door het drunens ruiterhuis had ik wel een mooie deken gewonnen.