bizar weekend met bizar weer!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

bizar weekend met bizar weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 16:47

het begon zaterdag al, om half 5 me bedje uit! Dromen
we gingen naar INDOOR BARNEVELD, was erg leuk,maar erg lang! we waren pas om 00.00 uur thuis(naja eigenlijk 23.00 uur want de klok moest terug)
het stond best pittig en dit is vergeleken met hiero een groot concours, Tobias is zoiets niet gewent en ik vond het erg leuk om mee te doen!
het inspringen ging toppie, alhoelwel ik me super kon ergeren aan kinders die niet snappen hoe het met inspringen werkt Boos! Schijnheilig ik heb ook geen idee hoe daar gemeten wordt,maar dat gaat zeker niet volgens de regels, want als dat zo gaat heb ik een C pony! Tong uitsteken er deed er 1 bij de 'D-pony's mee nou die was nog groter als die van mij Verward lekker vaag allemaal! maar oke maakte nix uit! nou ik was aand e beurt en jahoor meneer wil de bak niet in! je moest via een kleine doorgang(bedekt met blauw zeil) nou dat werd niks, ze wilde helpen, maar dat wat eerder een ramp, pony in zijn achteruit en te steigeren, naja ben maar afgestapt en lopend de ring in gegaan Clown , meneer vond alles Doodeng, het parcours zelf gelukkig vond ie de tribunes niet eng! Dromen naja ik had 2 balkjes, naja was erg tevreden,pas de 3e x in het M en groot concours, de dubbels en 3-sprong gingen gelukkig allemaal foutloos
mijn 2e parcours was snelheid en wendbaarheid, echt zo leuk, maar het stond pittig, alles ging erg krap, en super goed, bij 4 had ik een balkje(kon kiezen tussen gewone steil en een smal hindernisje) ik had de kleine maar toen draaide ik te krap Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig en toen arme tobias nooit meer over de volgende hindernis springen, stommmmmmmm naja opnieuw aangereden, verder ging alles super!
vandaag ha dik dressuurwedstrijd bij ons op de club! toen we er waren hoorde we al dat het flink begon te waaien en iedereen had zich afgemeld, slsechts 3 mensen deden nog maar mee van een andere vereniging, de rest was van onze club! Kusje wel logisch, het begon vreselijk te stormen, kwam zelfs iemand van de gemeente om te vertellen dat er heel veel wegen waren afgesloten in de buurt. in de manege was het een kabaal, al die platen
mijn proefjes gingen bar slecht haha, arme beest was onwijs moe van zaterdag, naja ik ging voor de 149 want de vorige x had ik 148 (dit was pas de 3ex in het M1) en wat had ik................tadaaaaa jahoor 149 haha, vet grappig! de andere 147
was toch wel weer trots op me ruin, want er zaten leuke stukken tussen, schouderbinnenwaarts:8, middendraf: 7 halthouden,achterwaarts: 7
maar we zijn gewoon nog niet klaar voor de M
maarja toen was het probleem, hoe kom ik thuis! ik reed met iemand anders mee die ochtend(sliep daar) de wegen waren deels afgesloten, en veels te riskant om met een trailer op pad te gaan! nou uiteindelijk heeft iemand van de club de kar naar die mensen gebracht waar ik sliep, want die vrouw wara ik sliep durfde niet. vidn het best logisch hier in de wieringermeer is het vlak met veel open wegen,we zitten aan de dijk, dus veel rukwinden, naja mijn paard staat daar nu nog haha, we durfden het niet aan!
nou nu weer genoeg gelult

xxx

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:47

Toch nog gefeliciteerd, want je hebt je doel wel gehaald Haha! .
Volgende keer voor de 156? *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers