Kennen jullie het wedstrijdreglement?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 14:54

ja ik ken de regelemente ook niet hoor
maar bij de ondelinge wedstrijden op mijn clubbie blijft de jury altijd voor vragen


Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 23:00

hmz, ik start nog niet officieel, maar ken t wel aardig, beter dan voor de ruiter voor wie ik altijd groom iig Haha!

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 08:21

Is het mogelijk om die reglementen ergens te bestellen of staan ze onverkort op Inet Verward Ik heb ze niet en ken ze niet. Vroeger had ik het boekje standaard in de wagen liggen, wel handig om eens op te zoeken. Ik ben wel eens 'aangevallen' op een bit door een jury (ik was aan het uitstappen en toen kwam de jury met een hotemetoot wijzend op me af en trok mijn paards mond open), bleek dat het bit volgens de reglementen gewoon mocht.

Bij mijn lidmaatschap van een nbvr vereniging heb ik nu dus geen boekje ontvangen.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Jet

Berichten: 11975
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 08:51

Bij ons op de rijvereniging ( voorheen landelijk) is het gebruikelijk dat degene die het secretariaat doet een wedstrijdreglementenboekje heeft. Dat kan je bij haar vragen als je wat wilt weten. Verder werd er, toen ik wedstrijden ging rijden, verteld dat ze een boekje voor me konden aanvragen bij de KNF. Vroeger heb ik dat ook wel gedaan, maar nu heb het nieuwe nog niet opgevraagd. Je kan het nu ook zelf rechtstreeks bij de KNHS bestellen. Volgens mij is het een veel te duur boekje om het aan ieder lid toe te sturen en veel van de ruiters zullen er nooit een blik in werpen, dus is dat voor hun weggegooid geld. De kosten staan ergens op de site van de KNHS, volgens mij onder een kopje bestellingen o.i.d.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 10:32

Astrid je kan het gewoon bij de KNHS bestellen, ABWS reglement. zie hun site.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers