Kind Slaan op wedstrijd????!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 12:49

Helemaal mee eens Karin. Daarbij werkt het nog erg lang door bij zulke kinderen, ze krijgen faalangst en niet alleen mbt paardensport. Heel erg jammer dat er ouders zijn die hun eigen tekortkomingen via hun kinderen willen compenseren.

Marije_jiplover

Berichten: 25333
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 13:06

Wij hebben zoiets een keer gehad bij een onderlinge wedstrijd op de manege. Er deed ook een meisje van buitenaf mee. Haar vader had lekker zitten drinken en toen ze weer naar huis moest liep hij niet echt aardig te doen. Ze wilde niet meer dat hij de trailer reed en hij vond dat onzin en wilde dat toch. Toen ze hem weer ging opzadelen om dan maar zelf naar huis te rijden ('s avonds laat, in het donker) gaf hij haar ook een klap in zijn gezicht. Toen is de manege-eigenaar zich er (geloof ik) mee gaan bemoeien en uiteindelijk is ze volgens mij door iemand anders thuigebracht.
Maar van die streverige ouders, daar ken ik ook voorbeelden van. Alleen sloegen die niet in het openbaar (daar was ie te slim voor) maar als ze thuis kwam en niet de eerste prijs gehaald had.

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 16:31

jemig als je ouders dat doen vind ik dat echt stom als je niet eerste bent ofzow..
mijn ouders geven er niet om hoor maar als ik eerste ben ofzo zijn ze wel heel trots op mij

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 09:09

Soms zijn ouders wat te fanatiek en dat is neit echt aardig.. Een meisje die ik ken die een keertje tegen me moest rijden (ik betekende nog helemaal niks, zij won natuurlijk alles bla bla bla) en toen ze in de barrage net een minder snelle tijd had dan mij maar super netjes gereden en alles kwam helemaal blij de ring uit zegt haar moeder: "Hester heeft je verslagen, Waarom ging je niet gewoon wat harder?" Had Ze die pony eindelijk een keertje onder controle.. Mah jah, telkens als ze nu een fout heeft krijgt ze weer de hele tijd op haar kop en zo...

Groetjes Hester

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 15:28

Ik ken ook wel een paar praktijkvoorbeelden van kinderen die onder te hoge druk worden gezet! Lips are sealed Het meerendeel is inmiddels ook gestopt met rijden of heeft er een vreselijke hekel aan, maar moet door...Huilen

Als ze echt gaan slaan zou ik het iig melden bij het bestuur!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 16:53

BELACHELIJK!!
laat die kinderen toch, ze doen het voor hun lol!!laat ze plezier hebben, en als het niet goed gaat, dan jammer, de volgende keer beter!ik begrijp zulk soort ouders niet!
gelukkig zijn mijn ouders niet zo!