wedstrijdverslag dress. L1 in Oudewater

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

wedstrijdverslag dress. L1 in Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-02 19:14

Vandaag had ik weer wedstrijd in Oudewater. Ik hoefde pas om 16.15 en 16.40 te rijden in de L1, dus alle tijd. Dankzij mijn goede planning waren we een half uur te vroeg( + dat uur dat je er vantevoren moet zijn) Schijnheilig . Naja, lekker rustig aan gedaan. De nieuwe bak bekeken waar ik kon inrijden, het was een 20*60 bak. Tijdens het inrijden verdwaalde ik iedere keer in die bak, mijn voltes werden ineens 10 meter groter etc. Haha!

Het inrijden ging verder wel lekker. Proefje 1 ging wel goed voor mijn gevoel. Het was binnen, en ik vind zelf dat Sevin binnen veel geconcentreerder loop dan buiten.
Proefje 2 ging lekker, wijken ging bagger omdat ik het zelf verprutste, maarja, foutje kan gebeuren.

Sevin weer op de trailer gezet en wachten op de prijsuitreiking. Voor m'n eerste proef had ik 158 en voor de tweede 161 en een 2e prijs! Party!!

Ik heb nu de punten voor de L2, maar ik ga in november nog een keer L1 rijden. Daarna zie ik wel of ik L2 ga rijden, want het moet voor m'n gevoel dan wel lekker lopen.


Groetjes, Manon en Sevin Lovers

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 19:46

Goed zo, ga zo door he?? 2 wp weer, dat gaat snel zo op een dag. Nog succes verder met je wedstrijden!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-02 20:56

Thanx Haha!
Ik verbaas me er af en toe zelf ook wel over dat het allemaal zo snel gaat.