Mazzel gehad gisteren!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Mazzel gehad gisteren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 21:29

Gisteren had ik weer wedstrijd met Duvel. Ik was om half 8 op de manege om hem te voeren en hem daarna op m'n gemak te poetsen en in te vlechten. Om kwart voor 9 was de vader van mijn vriend er ook en die ging de trailer aankoppelen. Om 9 uur ging ik hem inladen. Alleen die lambal wilde gewoon de trailer niet in! Het was absoluut géén angst, hij deed het gewoon niet. Eerst vriendelijk proberen, dan iets strenger, en uiteindelijk met een lel van de longeerzweep stond meneer er eindelijk in. Wij op weg naar Rockanje. Ik was lekker op tijd, kon nog even naar de B proeven kijken. Toen ging ik maar vast losrijden buiten, want we kregen ook wel een kwartier binnen, maar ik moest meteen als eerste, dus ik moest wel zorgen datie er dan ook echt klaar voor was.
Ik lekker relaxed stappen (althans, dat was de bedoeling Schijnheilig ) Maar hij ziet ineens twee paarden op de dijk aankomen. Kataklop kataklop kataklop, bokbokbok, daar ging ik door het buitenterrein heen. Aha, Duvel had er zin in. Toen maar aan het werk gezet, hij heeft als het koud is toch wat langer tijd nodig om helemaal los te komen.
Binnen losrijden ging wel aardig en ik zag het wel zitten, alleen links hield hij zich iets vast, maar verder liep hij wel erg lekker.
Ik ging mijn proeven uit mijn hoofd rijden, dus de ringmeester bleef niog even in de bak, om mij het seintje van de jury door te geven. En toen begon ik mijn proef. Niet echt de beste proef die ik ooit gereden heb, vind ik zelf, maar de jury had volgens mij niet alles gezien, zeker haar bril vergeten? B) Want met wijken voor het rechterbeen, begon ik met de achterhand voor, toen corrigeerde ik en ging er een stuk netjes en toen ging weer zijn achterhand voor en toen corrigeerde ik nogmaals. Oftewel, ik zwabberde nogal. Maar ik krijg mijn protocol terug en wat denk je dat er staat? Een 7! Dus ik denk dat ze net keek op dat kleine stukje dat hij heel netjes deed, want dat ging ook wel echt netjes.
En de linkergalop moest ik aanspringen onder het juryhok en toen zat hij overkruist. Maar ik corrigeerde meteen en voordat ik de korte zijde van de C uit was, zat ik alweer in de goede galop. Heeft ze lekker ook niet gezien *LOL* Ik had een 6 voor het aanspringen en ook een 6 voor de grote volte bij C in galop. En voor de middengalop, waar hij nog een keer changeerde Lips are sealed en die ze dus wel gezien had, kreeg ik gewoon terecht een 4. Dus ik denk dat ik de mazzel heb gehad, dat ze een paar dingen niet heeft gezien. Het resultaat: 159 punten en de eerste prijs!
De tweede proef ging voor mijn gevoel dus veel beter, veel constanter iig. En daar kreeg ik 163 punten voor en ook de eerste plaats.
Ik ben dus wel zeer tevreden over Duveltje, want hij was er die tweede proef echt voor mij!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers