Onderlinge wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 17:53

Vrijdag ging ik op kamp met de ponyclub, en dan zouden we zaterdag een dressuurwedstrijdje rijden. En zou wel wat strenger worden gejureerd anders zou je te snel door de klasses heen gaan.
Je moest eerst in een binnenbak losrijden en dan in een buitenbak een proefje rijden. Het waaide onwijs hard en er stond een windmolen te draaien, vlak naast de bak. Het leek dan net alsof er een groep paarden aan het galopperen waren.
Ik moest als 3e starten, en er waren 7 mensen in de B.
Nou, toen moest ik in de bak. Ik was niet echt zenuwachtig, maar toch wel spannend, de laatste keer dat ik een wedstrijd had gereden was een paar maanden geleden.
De proef ging heel goed vond ik. Ze was heel goed voor het been en liep heel mooi nagevelijk. Mijn voorlezer vond het ook heel goed gaan. Vooral het halsstrekken, daar halen we onze punten mee.

`s Avonds gingen we nog een spring parcours springen, maar je mocht zelf weten welke hindernissen je ging springen. Elke hindernis had zoveel punten en wie het meeste punten had die had gewonnen. Je moest het binnen 10 minuten doen. Er was ook een hindernis van bijna 1 meter!! Best wel hoog voor mij. Ik ging in een snel drafje alle hindernissen langs, heel vaak over die hoogste. Dat was echt leuk, en Odin vond het ook prachtig, de hele tijd die oortjes naar voren Lovers Ik had toen 280 punten. De hoogste tot nu toe. Daarna ging ze allemaal vet hard crossen door die bak om zoveel mogelijk punten te halen, en er was er eentje die 400 punten haalde!! Ik was als 4de geƫindigd toen.

Daarna kwam de prijsuitreiking van de dressuur. Ik was eerste geworden met 172 punten, dus nu mag ik naar de L1. Maar dat is gewoon bij de club dan, niet bij de KNHS. Daarna werd de clubkampioen bekend gemaakt. Dan worden alle punten van de afgelopen 2 wedstrijden bij elkaar geteld. Toen werd ik 3de!! Dat had ik echt niet verwacht. Met 346 punten, de nummer 2 had 348 en nummer 1 had 350 punten. Heel weinig verschil dus!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 17:58

hey cool joh!!
gefeliciteeeeeeeerd Haha!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:21

Hartstikke netjes allemaal! Gefeliciteerd!! Party!!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 07:18

gefeliciteerd!!
fjordjes kennen het wel!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 18:46

Ja, gelukkig wel!!