Zaterdag onze eerste onderlinge wedstrijdje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Zaterdag onze eerste onderlinge wedstrijdje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 12:42

Lekker snel, ik weet het, maar zaterdag had ik met Mirkje al mijn eerste onderlinge wedstrijd. Ik had hem net die zaterdag een week. Aangezien onze vereniging niet veel onderlinge wedstrijden organiseerd, wou ik toch graag die zaterdag met 'mijn' Mirkje starten en hem aan iedereen te laten showen!

Vrijdags was het probleem al om hem echt wit te krijgen }> en zaterdag was het een mega probleem om hem de trailer op te krijgen Extreme duivel en hij vond het ook niet leuk om alleen op de trailer te staan Scheve mond .

Het (in)rijden en mijn proefje (gewoon een B proef) liep super, alleen sommige stukken wat rommelig. Hij was super voor het been, en als ik net iets te veel been gaf, schoot hij naar voren.

Mijn punten totaal was gewoon onwerkelijk, echt een onderlinge wedstrijdscore, maar ik werd wel eerste op mijn kleine schurk Mirk tussen alle (grote) wedstrijdpaarden! En ik had de hoogste dagscore!
Een lekkere opsteker voor ons beide!!!! Party!!


Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 15:24

Ik had het al van je gehoord, maar zal hierbij ook nog even zeggen dat ik het hartstikke goed van je vindt! Je hebt echt een toppertje gekocht hoor!
En over een paar maandjes met de 'echte' wedstrijden aan de slag.

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 20:36

leuk dat het zo goed ging.
xx noortje

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 07:48

Gefeliciteerd!

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers