Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(kan ik wel begrijpen) juut83 schreef:Wel jammer dan dat je misschien geen wedstrijden kan rijden om de controles..

Citaat:juut83 schreef:
Wel jammer dan dat je misschien geen wedstrijden kan rijden om de controles..
Citaat:Het is niet zo dat ze geen wedstrijden kan rijden.... alleen is de vraag of ze het risico wil nemen om een controle te krijgen en een DNA-verificatie te moeten laten doen
Neonlight schreef:€60 meen ik vanmiddag ergens op een ander topic hier op bokt te hebben gelezen.
casperrr schreef:niet aanvallend bedoeld maar wat is er tegen chippen?
Citaat:Ik heb nog maar één keer controle gehad, op een kringwedstrijd. Daar controleerden ze de eerste van elke klasse of zo.
Natasja91 schreef:casperrr schreef:niet aanvallend bedoeld maar wat is er tegen chippen?
Iedereen heeft zo zijn mening over chippen, maar dat lijkt mij een discussie die hier niet op zijn plek is
Dus zij in het paspoort van haar paard kijken. Bleek het dat zij het paspoort van mijn paard had. Hoe dat zo is gekomen weten we nog steeds niet. Ik reed ook op diezelfde wedstrijd rond de zelfde tijd maar de paspoorten zijn niet bij elkaar in de buurt gekomen!
Lisetjj schreef:Als je paard een chip heeft kom je ook niet met DNA controle in aanraking![]()
Maar bedankt voor de info!