starten met haflinger / reacties anderen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
frappa

Berichten: 984
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 20:19

hoi, hoi

Gewoon doen hor, zoals blondiedaan als schreef rijd ik ook met mijn haffie wedstrijden. We zijn nu M2 ( nog geen winst ) en ben in 2000 begonnen en het ging super we waren binnen 10 mn M1 , vaak krijg ik leuke reacties van mensen/jury's maar ook sommige jury's vinden het niks, ach kan gebeuren, vind het nog steeds leuk om te doen en haal alles eruit wat erin zit. Op naar het Z zeg ik elke keer maar Pling

Hieronder een leuke picca van mij en mijn haffie op wedstrijd



Afbeelding

Afbeelding

groetjes
fran

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 22:35

Ik heb pas 1 wedstrijd offcieel gestart (mijn eerste wedstrijd) met Toscar, en de jury was best positief, terwijl de proef totaal niet ging *ik was super zenuwachtig Haha! *
Buiten de ring kreeg ik veel reacties over zijn manen, en dat het leuk was, om eens wat anders in de ring te zien!
*je valt erg op, tussen al dat donkerbruin! Haha! *

Gewoon voor de lol starten, en gata het lekker, en hebben jullie er plezier in, lekker doorgaan!
Vette sch**t aan commentaar van andere hebben!
Vaak is er jaloezie of verwaantheid...

Ik ga binnekort een manege wedstrijd meerijden, is ook springen...
Ach, ik doe mee voor de lol, en ik zie wel!

Voordeel van haffies en andere koelbloedigen: zijn vaak minder kijkerig!
Netzoals afgelopen week op dier&show, die pony's keken overal naar, en Tos liep lekker naar de grond te staren! Haha!

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 17:04

Hey!!!
Ik rijd nou met mijn Haffie wedstrijden bij de paarden. Heb nog niet zoveel wedstrijden gehad maar kan wel merken dat ze bij de paarden gelijk zoiets hebben van daar heb je d'r weer een! Maar daar word ik alleen maar fanatieker van!!! Ga er voor om nog es een KWPNer oid van de 1ste plek af te rijden!!!!!!!!!!! Bij de pony's had ik in 7 wedstrijden 4 winstpunten. Dus bij die paardjes moet t ook nog wel es een keertje gaan lukken! Ken ook een Haflinger die ZZ springen is, dusssss. Groetjes Afke

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 17:53

Fitzroy schreef:
Ik zal jullie uit de droom halen: het was Mariska Krowinkel met Vivienne vd Hamarahoeve (o.i.d.)
Zij is al eens Z2 kampioen geweest met deze Haflinger in ons district bij de NBVR (district West-Zuid).
Helaas mag zij geen ZZGP starten omdat hij de 1.60 m niet haalt.


jah haar heb ik ook eens gezien! ze kwam ook een demonstratie geven een paar jaar geleden bij ons op de manege, echt mooi Kwijl
ze had toen al 40 wp. in het Z2 geloof ik, maarja ze mocht idd niet verder omdat ie te klein was Frusty

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 14:58

Lekker doen, Haflingers kunnen hartstikke goed mee in de dresssuur. Het kost je vaak alleen wat meer moeite! En zolang jij lekker voor je plezier die wedstrijden rijdt, no problemo!

Crossen met die knol!