ferrie voor de tweede keer op concours

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fuurtje

Berichten: 52
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: zwolle

ferrie voor de tweede keer op concours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-02 15:15

op een zaterdag was het dan zover om tien uur 's ochtends gingen we op weg naar Urk.
Ferrie had zijn mooie nieuwe halstertje om en zag er heel mooi uit
(foto's komen nog)
toen ik begon met losrijden ging het heel lekker en was hij gelijk bij de les alleen jammer genoeg was er op dat zelfde moment een stuntshow en begonnen ze (zogenaamd) te schieten en jawel dferrie liet mij even het hel terrein zien echt heel lief maar niet nodig hoor Huilen gelukkig had hij na een tijdje toch weer zijn aandacht erbij en gingen we weer Haha! verder. toen ik aan de beurt was ging het losrijden al weer super en toen ik de proef uitkwam was ik echt dik tevreden hij liep zo braaf!!!!!
en toen op naar de tweede proef.eerst over een kermis heen, heel eng!
bij de andere ring aangekomen was de jury weg heel fijn dus hebben we een kwartiertje langer in de hitte moeten wachten en was hij een beetje sloom in de proef maar ik was super tevreden en hoopte toch wel op een klein winstpuntje.
En wat denk je ik had 172 voor mijn eerste proef en 186 voor mijn tweede 5 winstpunten AAAAHHHHHH!!!!! dat had ik nooit verwacht dus nu gaan we zaterdag voor het eerst L1 ik hoop dat dat wat minder snel gaat maar dat zien we wel

ik hou in ieder geval heel veel van ferrie en natuurlijk ook van fuurie

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 17:51

is je pony daar wel klaar voor zou je niet eerst de b uitrijden zodat hij wat meer went

maar verder gefeliciteerd

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 22:08

wow,186? Dan zou ik maar heel snel oprotten uit de B,goed zeg! Met zulke punten ben je binnen drie wedstrijden Z!

Fuurtje

Berichten: 52
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 14:32

je hebt opzich wel gelijk maar ik weet zeker dat hij het aankan we hebben namelijk onderling wel eens L1 gestart en dat ging ook heel goed en hij word over een maand of twee verkocht dus ik wil hem, wel op een normale manier, zo ver mogelijk krijgen maar mijn maximum is wel M1 als hij het nog leuk vind enzo hoor anders blijf ik lekker doorrijden in de L

Fuurtje

Berichten: 52
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 15:17

oke ik ben vandaag voor het eerst in oldebroek L1 gestart en heb voor het eerst gesprongen met hem.
met het springen had ik 17 strafpunten maar ben ik wel rondgekomen dus ik ben super tevreden en met dressuur was hij een beetje sloom en liep het niet echt lekker... maar was ik weer twee keer eerste met 166 en 177 dus alweer drie winstpunten. ik ben cht supertrots op mijn lieve ponietje en ik hoop dat hij het nog heel leuk blijft vinden!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 16:26

ja ehct super als je zo blijft rijden dan kun je over een concours of 2/3 naar de L2!!

gefeliciteerd

groetjes [naam]

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 16:27

ja het ging echt super man!!!!!!
Lieve ferman!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 16:51

Jeeeeeetje hee hoe krijg je het voor mekaaar!!!! 5 winstpunten in 1x, haleloejaaa! Super man, gefeliciteerd ongelovelijk!

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 17:45

heey wat gaaf joh!!!!echt wel goed!
xxx marouska!

Fuurtje

Berichten: 52
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-02 12:27

ja leuk he

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 12:57

Hee, goed joh!!!! Dat had ik nog niet eens gehoord woensdag. Toen ging het ook al zo goed.

Zet em op zaterdag!